Föräldralediga i Linköping????
Jag bor inte i Lkpg, utan i Åtvid, men söker nya kontakter. Går hemma med min minsta som är 4,5 månad nu. Har två barn till, 4 och snart 7 år, men de är i skolan/på dagis så då kan man hitta på nåt.
Jag bor inte i Lkpg, utan i Åtvid, men söker nya kontakter. Går hemma med min minsta som är 4,5 månad nu. Har två barn till, 4 och snart 7 år, men de är i skolan/på dagis så då kan man hitta på nåt.
Det är semestertider nu, känns det som. Vi far lite hit och dit och därför är det svårt nu på sommaren att hitta tid för träff!
Jag kan inte då, men det blir väl fler gånger?
Funkar inte då heller, är på semester hela veckan :) Men ses ni som kan, annars kommer det aldrig att bli av!
Kl 10 skulle funka bäst för oss, måste hinna hem till Åtvid för att hämta min son i skolan.
Aha, vi kan inte. Bilen till verkstad i morgon, och jag hinner inte med bussen hem för att hämta sonen. Men nästa gång så..
Jag har börjat på mamma boot camp. Finns både här i Åtvid och i Lkpg. Någon mer som är sugen
?
Jag kan inte i morgon heller, tyvärr. Mamma boot campar med mina små här i åtvid då. Men OM det blir inställt så försöker vi komma!