• nisse2000

Com Hem Världens Sämsta Service Riktigt Dåliga.

Com Hem Har Världens Sämsta Service Riktigt Dåliga.

Jag måste varna er för com hem. 

Som tråden låter fy tusan för com hem jag har ingen tv bild och har ringt minst 6 gånger för att berätta det  men inget händer under hela  fotbolls em har jag inte kunnat se Tv på grund av att dom inte kan skicka ut en tekniker.

Jag betalar tv licensen men har ingen bild tack comhem ni suger verkligen jag vill varna andra för att teckna sig hos com hem.

Jag bor i ett hyreshus  som har com hem som basutbud alltså jag har ingen digitalbox eller så och kan inte välja själv jag är fast med com hem som är helt kass på ta hand om sina kunder.

Vad kan man göra  kom med förslag har ni upplevt liknande situation jag är riktigt ledsen och ska kontakta hyresvärden som jag hyr lägenheten av och hoppas dom kan hjälpa mig.

Konstigt att dom inte bryr sig överhuvudtaget dom lägger stora pengar på reklam men fattar dom inte att sånt här läcker ut folk kommer inte att vilja ha att göra med dom. Tråkigt nu kan man titta på SVT Play på datorn endast ska det få vara så här man undrar hur dom tänker. En månad nu samma skit bild på tv utan hjälp tycker att dom kunde betala min tv licensen med för jag ser ju ingenting det är ju inte klokt vad arg man kan bli. Tror dom att jag ska tekna mig på någon av deras tjänster så glöm det jag har internet från Bredbandsbolaget synd att man är fast i ett com hem hus för tv. Hoppas ni inte har samma skit som jag har med dom och jag vill varna er för att överhuvudtaget bli kund hos dom. Funderar på att flytta från lägenheten för att slippa deras dåliga service, ska bli intressant och se om dom gör något med tv  dom närmsta månaderna.

• Svar på tråden Com Hem Världens Sämsta Service Riktigt Dåliga.
  • LillaEmlaan

Hatar också comhem!  Vi hade Comhem som internetleverantör och det var det värsta jag varit med om !
    Modemet vi hade kopplade ner och startade om sig typ 6-7 ggr/dag .
    Vi ringde och ringde och det enda dom kunde komma på var att det var fel på modemet eller kablarna.
    Det skickades nytt modem och kablar och problemet fortsatte, då sa dom att det var fel på våra datorer ?!
    Vi har tre burkar, två stationära och en laptop. har provat allt möjligt, min sambo som är en extrem datanörd provade med ALLT. Problemet fortsatte och vi fick nytt modem IGEN.
    Tror vi fick 6 modem på ett år hemskickade. (?!)  Dom skickade aldrig ut någon tekniker eller något annat, utan det var modemet det var fel på, om inte annat våra datorer... Vi provade med vänners datorer m.m. och inget funkade!

Nu har vi fiber från Bahnhof och det enda problem vi har haft var när vi flyttade, för den som bodde här innan hade pillat på fiberkablarna och lyckats klämma en så den gått av. Detta fixades 2 dagar efter att vi flyttat in sen har det inte varit några problem alls!

• Coruscant

Pröva com hem twitter eller com hem Facebook - de brukar kunna hjälpa till med ärenden inte kundtjänst klarar (hur märkligt det än låter). Hoppas det ordnar sig!

Svar på tråden Com Hem Världens Sämsta Service Riktigt Dåliga.