• Ninna84

Roligaste bilden

Vilken är den roligaste bilden ni lyckats fånga på era barn?

Har massvisa roliga på min son, men detta är nog favoriten!

• Svar på tråden Roligaste bilden
  • Mariohn

...Och glöm inte bort senaste veckans skandaler med tjejen som stal bilder på FL:medlemmars barn och använde dem i sin blogg! 

• Ninna84
    Mariohn skrev 2012-06-25 20:43:18 följande:
    ...Och glöm inte bort senaste veckans skandaler med tjejen som stal bilder på FL:medlemmars barn och använde dem i sin blogg! 

Öööööh what?
  • Mariohn
    Ninna84 skrev 2012-06-25 20:44:12 följande:
    Öööööh what?
    Du kanske har missat det men det har varit en hel del bildstölder här på senare tid. 
  • Ninna84
    Mariohn skrev 2012-06-25 20:49:55 följande:
    Du kanske har missat det men det har varit en hel del bildstölder här på senare tid. 

Jag visste faktiskt inte att de förekom på FL med, bara facebook.

Så därför är ja väldigt noga med vilka som får se mina bilder och vilka bilder jag lägger ut på FB.

Men det var inte de denna tråd handlade om.  
  • Mariohn
    Ninna84 skrev 2012-06-25 20:52:51 följande:
    Jag visste faktiskt inte att de förekom på FL med, bara facebook.

Så därför är ja väldigt noga med vilka som får se mina bilder och vilka bilder jag lägger ut på FB.

Men det var inte de denna tråd handlade om.  
    Du är väldigt noga med vilka som får se dina bilder men du lägger upp dem här där hela världen och vem som helst kan se? Hur går det ihop? Hur är det att vara noga med sina bilder? 
  • Ninna84

suck. att du ens orkar........ 

sluta kommentera om saker som inte hörde till tråden!        

• Mariohn
    Ninna84 skrev 2012-06-25 20:57:38 följande:
    suck. att du ens orkar........ 

sluta kommentera om saker som inte hörde till tråden!        
    Kan du inte bara svara istället? Varför skriver du att du är noga med vilka som får se dina bilder när du lägger ut dem på ett ställe där alla i hela världen kan både se och spara ner dem? 
  • Ninna84

en bild??? eller ser du fler bilder på FL på min son?! 

vill folk ta min bild, varsegod. 

• Mariohn
    Ninna84 skrev 2012-06-25 21:00:22 följande:
    en bild??? eller ser du fler bilder på FL på min son?! 

vill folk ta min bild, varsegod. 
    Spelar det någon roll? Du får göra som du vill. Det var resonemanget jag ifrågasatte. Du är väldigt nga med vem som får se. Men du visar för hela världen! 
  • Petra 334

Mariohn - Om du läser vad hon skriver så skrev hon att hon var noga på fb. Är vi på fb nu?

• Mariohn
    Petra 334 skrev 2012-06-25 21:28:52 följande:
    Mariohn - Om du läser vad hon skriver så skrev hon att hon var noga på fb. Är vi på fb nu?
    Är det logiskt tycker du? Att vara noga på ett slutet ställe medan man ändå slänger ut bilder på ett offentligt? Vilket är syftet då? 
Svar på tråden Roligaste bilden