Han visade snoppen på dagis
Min dotter är snart 5 år. I dag när hon kom hem från dagis berättade hon att en pojke på dagis (5 år) visat snoppen för henne. Han hade klämt och känt på sin snopp och sagt att hon också skulle göra det, vilket hon inte ville. Han hade också bett henne visa hennes snippa, men det hade hon också sagt att hon inte ville.
Hon kände antagligen att detta inte kändes bra, eftersom hon berättade det för oss här hemma. Den här pojken hade också sagt att han ville "slicka en annan flicka i rumpan", och min dotter berättade det som om det var äckligt för där kommer ju kiss och bajs.
Personalen verkar ovetandes. Det förvånar mig - har de inte koll på vad ungarna gör eller? Vad skulle ni gjort? Är detta normalt beteende som hör till åldern bara, eller ska jag ta upp det med personalen eller pojkens föräldrar?
Pojken har utöver detta ett ganska udda beteende då han är våldsam och använder ord och svordomar som inget barn i den åldern borde veta om. Det är också en liten parantes som gör mig extra uppmärksam på incidenten idag. Vad tycker ni jag ska göra?