Inlägg från: Caaarroo |Visa alla inlägg
  • Caaarroo

Dottern peace and love-svarar ej i telefonen!

Nostalgi? Skojjar du med sista inlägget? Jag har fått resa själv sen jag var 16 år men allt handlar om respekt. Dottern är fruktansvärt respektlös mot sin stackars mamma när hon inte ens kan slänga iväg ett sms med hej allt är bra. När jag var i Bulgarien när jag var 17 så ville mamma och pappa att jag skulle skicka ett sms om dagen minst. Dom betalade min telefonräkning då och av respekt mot dom så var det bara att skicka iväg ett sms. Jag förstod att mina föräldrar var oroliga, dom litade på mig till 110% meeen även om JAG var skötsam så fanns det ju idioter runt omkring mig som hade kunnat våldta, råna, misshandla. Ja hur mycket som helst. Så även om ts litar på sin dotter, vilken jag inte hade gjort vid det här laget, så litar man ju inte på omgivningen.

• Caaarroo

Absolut förstår hur du menar MEN, visst alla hade inte mobil förut och kunde höra av dig titt som tätt men nu kan man ju faktiskt det och få tycker jag att man kan göra det. Min syster har ljugit mååånga gånger för mina föräldrar och sagt att hon är både här och där fast hon i själva verket var någon annanstans, och jag som är 9 år yngre än henne har sett hur oroliga och "hjälplösa" mamma och pappa var och därför ville jag aldrig göra så. Och idag förstår jag verkligen dom , man älskar ju sina barn mer än vad ord kan förklara och det är ju en ständig "oro" när man inte vet hur dom mår eller vad dom gör. Så utifrån mig själv så hade jag satt mig i bilen, spela roll om det var 100 mil. Åkt dit och hämtat ungen sagt det att det spelar ingen roll hur jävla pinsam du tycker att jag är eller om jag har förstört för dig. Allt jag ville var att du skulle höra av dig med ETT ynka sms där du säger att allt är bra. Så nu får du ta konsekvenserna för att du inte klarade den uppgiften.

Men det är jag det, hoppas att hon hör av sig snart ts och som sagt åk dit annars eller kräv lite mer info från dom vännerna som visste att hon skulle dit med några killar! Be kanske nån av tjejerna ringa för att se om hon svarar då!!

• Caaarroo

Och hur vet du att hon har kul då? Med tanke på lögnerna hon redan har gett så kanske hon ligger aspackad ute och fryser? Så neeej jag står fast vid att man måste höra av sig. Så jävla svårt är det inte att slänga iväg ett sms. Det tar fem sekunder att skicka hej allt är bra.

Men nu hoppas vi ju att hon har kul och inte ligger aspackad nånstans.

• Caaarroo

Erica91! Nu kanske det var okej för fina föräldrar. Men ts och hennes dotter hade ju gjort en deal eftersom att ts betalade biljetten! Och som du själv skrev så kollade du mobilen kanske en gång om dagen och i samma stund som man då kollar den så kan man slänga iväg ett sms med allt är bra! Det tar bara nån sekund, jag tror inte att någon här syftar på att hon ska ringa mamma och berätta hur allting är vad hon gör osv!

• Caaarroo

Som jag uppfattade det så är hon på festivalen men inte med dom kompisarna hon sa utan med någon/några killar! Eller?

Svar på tråden Dottern peace and love-svarar ej i telefonen!