Vi som inte lämnar våra idioter till män
Hej! Detta är väldigt känsligt för mig och därför väljer jag att vara anonym samt de andra som väljer att berätta om sina erfarenheter kan vara de.
Jag är en ung, framgångsrik, vacker, normal kvinna och gift med en helt normal framgångrik man (utåtsett)...
Jag älskar min man över allt annat, han är snygg, han passar min personlighet perfekt, vi har samma humor, vi vet allt om varandra, vi har massor med lyckliga stunder MEN han är inte perfekt. Han har ett fruktansvärt humör och kan aldrig prata om svåra/jobbiga saker utan skriker bara och ber mig vara tyst.
Han kan skrika på mig på gatan om jag inte tror på något han säger eller om jag rynkar på ögonbrynen eller repeterar något för många gånger. Han Har tagit stryptag på mig offentligt och hemma, han har slagit mig i ansiktet så jag inte ens kände igen mig själv, jag var blå i flera dagar. ÄNDÅ stannar jag med honom. Jag älskar honom, jag vill inte se honom med en annan kvinna, jag vill inte lämna det liv jag ändå har som är positivt med honom(vilket ändå är större delen av tiden). Han är mitt allt och vi har varit tsm så många år, jag var bara barn när vi träffades första gången. Han är hela mitt liv!!!
Heder och självrespekt påstår kanske en del att jag inte har men enligt mig kan man inte snacka om sånt när det gäller äkta kärlek! Kärleken är fan starkare än allt...
Jag skulle gärna vilja prata med fler kvinnor som stannar med dåliga män.