Min vikt förstör allt..
jag har pco-s och gillar också att småäta.. dock har jag nu gått ner, igen. förra gången uteslöt jag massa saker och åt måltidsersättning till lunch osv. denna gången äter jag allt! dock med måtta.. jag tränar också 4 dagar i veckan. såhär ser en matvardag ut för mig; Frukost: 2 dl lättfil, 40 g osötad müsli (utan frukt)+ 1 ägg ELLER en osötad macka med 2 skivor skinka och paprika Mellanmål: 125 g lätt Kesella (eller annan lättkvarg, Lidls är favo!) smaksatt med funligt ELLER 1 Skyr Lunch: 150 g kött, grönsaker, 50 g gryn eller pasta ELLER 150 g potatis Mellanmål: 1 Wasa sport knäcke med 2 skivor skinka och tomat Middag: 180 g kött och grönsaker Kvällsmål: 250 g lätt kesella med funligt. lördagar är ätardag, och då kan jag garantera att jag kränger! ;) detta tillsammans med styrketräning och 4x30 minuter cardio/vecka har hjälpt mig tappa 7 kg (och sjukt mkt cm!) på 10 veckor. jag kan garantera att man inte ens är sugen på att småäta när man måste trycka ner all denna mat! :) har 14 kg kvar ner till målvikt och planerar att nå det ungefär till årsskiftet. jag och min man försökte lite smått att bli gravida för ca 1½ år sedan, men då va jag rätt stor och inget hände. nu har vi lagt planerna lite på is tills jag är 'klar' för att se om vi klarar det själva. :) oj, så långt det blev! haha.. hoppas i alla fall att det kan hjälpa! :)