• vadskajaghetadå

kan man åka till ikea för att leka?

vi bor rätt nära ikea, kan man inte åka dit med oscar, han är bara 1 år så jag tänker inte låta honom leka själv...är det nån som vet om man kan följa med in i det där leklandet, elelr finns det fler?

ikea kungens kurva

• Svar på tråden kan man åka till ikea för att leka?
  • bebben Elias mamma

I Malmö ska man vara 3 àr för att fâ vara där inne i lekhörnan. Vet inte om det är samma pà alla Ikea.

• sicksack

Man får inte fälja med in dit och barnet måste vara minst tre år för att komma in. Men det finns lekland på Heron City som ni kan gå till...Och runt om i stockholm finns ett helt drös med inomhuslekcenter...Ha det så kul!

• vadskajaghetadå

okej..hmm det blir väl ikea endå..vi äter där, kollar lite..så kan han krypa omkring på den där barnvåningen..

den där i heron city tyckte jag mest var för större barn men det är den kanske inte?
    tack för svar

• Buffa

I Bromma finns något som heter lekplatsen www.lekplatsen.nu

Kanske inte så mycket för en 1-åring, en liten hörna bara men det är ju helt klart värt att prova i alla fall.

i kallhäll finns en till men minns inte vad den heter, någon annan kanske vet.

• vadskajaghetadå

okej!

vi har vart på ikea, vi åt och sen fick han leka i barnavdelningen, finns ju massa saker att krypa i och hoppa på

• vadskajaghetadå

jag ska åka dit till bromma sen när han blir lite äldre

• Linda75

Det finns ett lekcenter här i högdalen där jag bor, som vi ofta går till. Jättekul för min 1-åring. Det finns en lite babyhörna med en massa mjuka kuddar och dyl som de kan klättra runt bland, bollhav (där vuxna får följa med) hoppborgar och bilbana med trampbilar och bobbycars. Det kostar 50:- för barn över 1 år.

Det heter barnadiset och ligger i högdalens industriomr. Gå in och kika på deras hemsida www.barnadiset.se(eller com)

• vadskajaghetadå

okej! tack ska du ha!

vi brukar gena där när vi ska till min mamma i älta..sen har jag bott i bandhagen med...

men aldrig tänkt på det!

kanon

• MammaFia

Det finns ju ett lekland på Heron C

• Nybliven Fru

Skulle ni inte ha roligare pa oppna forskolan?

• vadskajaghetadå

jo det är sant

borde gå dit nu kl 13

men jag tänkte på fredag - lördag och söndag är det stängt

• hajz

när vi är på ikea brukar vi låta lukas röja på barnavdelningen ett tag. han tycker iofs mest om rampen ner från cafet men det är jättebra. brukar se massor med barn som leker o föräldrar som dimpt ner i nån fotölj i närheten :)

• Snossan

Va på barnadiset igår och varit där förut..våran kille är 17 månader. Mycket kul men man kanske ska passa på när det är lite mindre barn på plats så liten ine tycker att det är läskigt. Bara att kolla på dom äldre barnen kan ju va en höjdare!!

• vadskajaghetadå

hajz - hahahah ja då kanske du sett mig utslagen där i dom där sköna pluffiga "fotöljerna" oscar tyckte det var kul att krypa omkring där...

snossan - okej

Svar på tråden kan man åka till ikea för att leka?