• Svar på tråden Vänsterpartist vill fortsätta med porr och politik
  • Labolina83

Hahaha, man har nog sett Eurenius guppande röv allt för många gånger för att nånsin kunna ta V på allvar igen.

• Rataxes

Den enda vänsterpolitikern som förtjänar respekt. Han tjänar iallafall ihop till sitt uppehälle själv.

I suffer, therefore I am...
  • Exoplanet
    Rataxes skrev 2012-07-09 19:09:49 följande:
    Den enda vänsterpolitikern som förtjänar respekt. Han tjänar iallafall ihop till sitt uppehälle själv.
    Med den looken misstänker att han jobbar ideellt.
  • Quickman

Vänsterpartiet är ett av de partier jag hatar allra mest, men jag tycker ändå det är bra att de har en porrskådis som kommunalråd. Det är dags att sexarbetare slutar diskrimineras och det är bra att det visas att även yrken som porrskådisar finns representerade i politiken.

• RazorTongue

*Garvar* För x antal år sedan, när jag jobbade på Sibylla i Mölnlycke, kom han och hans kompis in och skulle handla mat. Jag hade stora svårigheter att hålla mig för skratt, då jag kvällen innan tittat på just en p-rulle där han var med. När de diskuterade sinsemellan vad de skulle ha så hör jag honom säga att han funderade på en bamse med mos.

Kan ju säga att jag var tvungen att gå bak till förrådet för en minut för att inte garva dem i ansiktet.

• EmmPe

Det är 12 år sedan han slutade. Han kallade sig Göran Vänster i filmsammanhang, det tyder på ett visst mått av humor! Skrattande Slå gärna upp namnet på IMDB, han har spelat in filmer som Ridskolan

Svar på tråden Vänsterpartist vill fortsätta med porr och politik