• scoose

Nu har bägaren runnit över, jag orkar inte mer!

Tjejer, när var det nu ni har bim? Min är på tisdag.. Börjar klia i fingrarna, vill sååå gärna göra ett test..
    Lär dock bli besviken om det är negativt, är ju rätt tidigt att ta nu vilket fall som helst Glad 
    Är ni skengravida ofta? Nu de senaste månaderna har jag varit det inför varje mens, haha! Snacka om att man sätter griller i huvudet på sig självTungan ute 

Ha en mysig helg så hoppas vi på att nästa vecka blir den bästa veckan någonsin!

Kram 

• scoose

Hej tjejer!!!

Jag har bim imorgon!! Blir tokig här, avskyr dagarna innan, man går som på nålar och bara väntar och väntar.. :-P
    Tog test i lördags eftermiddag på bim-3, negativt! Hoppas dock det var för tidigt eller det berodde på att jag kissade på em..
    Jag har känningar i bröst och mage, kan ju lika gärna va mensen som är på gång. Igår fick jag en liten brun flytning, den fick mig att tappa hoppet helt och hållet, det är nog alltså kört Mensen kommer nog vilken sekund som helst!

Vi får hålla tummarna för oss allihop!!

Kram

• scoose

Välkommen lillasyster82! Självklart får du vara med här!!
    Oj vilken resa du hittills gjort, så himla starkt jobbat av dig och din sambo.
    Jag tycker verkligen att livet är orättvist!! Ibland kan jag tom bli arg (i smyg) på folk som blivit gravida.. Är jag helt ensam i det? Känns otroligt elakt att man inte alltid kan glädjas med andra
    Nu ska fan mensen hålla sig borta, annars kontaktar jag en kurator i veckan!

Kram på er!!

• scoose

Tjejer!!!

Bim idag, testade i morse, fick detta!! Började storböla direkt, är det verkligen positivt? Inbillar jag mig bara? Två likadana tester ser ut såhär... Ska köpa ett digitalt påvägen hem efter jobb ikväll.... Är livrädd att det inte ska vara sant.. Vad tror ni om testet?

Kramar

• scoose

Tack! Går omkring i ett lyckorus här hemma, ska snart till jobb. Känns som dagen kommer gå hur lätt och fort som helst Vågar inte hoppas på ngt till 100% ännu dock... (även fast jag egentligen gör det innerst inne)...
    Jag har bölat och skrattat omvartannat hela morgonen :-P
    Lillsyster82: Är det så att jag bör vänta tills imornbitti med det digitala? På hemsidan står det att jag kan få ett tillförlitligt test dygnet runt om man är på bim och framåt.. Men jag håller med, det känns ju säkrast att ta på morgonen! Dock vet jag inte om jag har nerver till att vänta, haha.. Känner jag mig själv rätt kommer jag slita upp testet så fort jag kommit innanför dörren

Kram på er alla!! 

• scoose
    SkrattandeSkrattandeSkrattandeHej!

Jag tog det digitala testet så fort jag kom hem, och JAG ÄR GRAVID!!!
    Har inte fattat det ännu, är fortfarande som i en lyckovärld! Har räknat ut att jag är i vecka 3+5 idag..
    Sååå jäkla spännande det här är..!

Önskar att ni alla får era plus så snart som möjligt, håller verkligen mina tummar och tror och hoppas på erHjärta 

Jag kommer fortsätta titta in här och följa er titt som tätt!
    Lycka till nu!

Många kramar 
  • scoose

Tack så himla mycket!!
    Jag har inte fattat det ännu! Ringe i morse för infomöte om 2 veckor, spännande!!!
    Trodde verkligen inte att jag skulle få vara med om det här, att det just händer alla utom mig..
    Men nu har det faktiskt hänt mig(!!) Därför kan det även hända er, när man minst anar det.
    Lycka till och stor kram från mig! 

• scoose

Det går bra för mig, även om jag ännu inte tror att det är sant! Helt sjukt att lilla jag faktiskt kunde bli gravid! Många tankar som snurrar i huvudet nu...
    Önskar er allihop ett stort lycka till, ni är så jäkla värda att bli mammor så det finns inte!
    Sluta inte kämpa, en dag blir det er tur!

Många kramar till er!

• scoose

Heej!
    Tack så mkt!! Imorn är första mötet hos mvc, längtar massor.. Tycker tiden går fort, är redan i vecka 7 (vad jag själv räknat ut). Ska be om ett tidigt UL om ngr veckor annars går jag privat och gör ett..
    Hur går det för er allihop?
    Kramar

• scoose

Samma för mig! Ligg på order, tänkte absolut inte mindre på det, tom meeeer! Bara en skröna att det inte tar sig om man tänker för mkt på bebis..
    Kram

Svar på tråden Nu har bägaren runnit över, jag orkar inte mer!