• Anonym (Slampan)

Hjälp!

Behöver verkligen hjälp! Vem tror ni är pappan till mitt barn? På onsdagen hade jag sex med kille Nr 1. 2 gånger på samma kväll! Han kom i mig båda gångerna! Hade sex med kille nr2 på torsdagen men han kom inte i mig enligt honom! (jag var väldigt berusad så kommer inte ihåg) VEM kan vara pappan? Vem är det mest troligt ?

• Svar på tråden Hjälp!
  • Anonym

Ole, dole doff, kinke, lane, doff...  skulle jag säga. När det är sån liten tid emellan så skulle jag nog se till att avgöra det hela med dna-prov. Annars går det ju inte att veta säkert!

Och grattis till bäbisen!  ;-D 

• Anonym (Slampan)

Jo de e ju de ska göra det hade jag tänkt men ena kille VÄGRAR lämna test och den andra har sagt att han ska göra de men får inte tag i han då han inte svarar :/

• Tealhawk
    Anonym (Slampan) skrev 2012-06-29 23:20:41 följande:
    Jo de e ju de ska göra det hade jag tänkt men ena kille VÄGRAR lämna test och den andra har sagt att han ska göra de men får inte tag i han då han inte svarar :/
    Han kan inte vägra. Om du går till familjerätten och säger att du tror att han är pappan MÅSTE han lämna dna-prov eftersom det som du säkert vet handlar om barnets rätt till föräldrar, inte pappans rätt att hålla sig anonym för att han är puckad.
    These are not the droids you're looking for
Svar på tråden Hjälp!