Inlägg från: ThereseK |Visa alla inlägg
  • ThereseK

Ni som gjort Lasek behandling!

Hur var det? Å har ni fått nå biverkningar? Berätta lite om hur det va.. Jag ska nog operera mig men är nu lite nervös. Hur kändes den där smärtan efteråt?

• Svar på tråden Ni som gjort Lasek behandling!
  • ThereseK

Tack för ditt svar! ;) det är ju just den där smärtan jag funderar över, å att jag vill veta om man gör bort sig om man opererar.. Vill ju liksom inte betala flera tusen åsså ändå använda glasögon..

• ThereseK

Jag e så att jag börjar fega.. På ett sätt vill jag inget hellre än göra operationen, alltid velat göra o nu när den är inom räckhåll då börjar jag ju tänka alltmer.. Såå rädd att något ska gå snett, att något blir fel..

• ThereseK

Har vart på möte o syntest. Behöver göra lasek och därför jag e nyfiken.. Känns som det finns en hel del risker som gör att jag verkligen vill vrida i vända på allt..men skulle så gärna vilja slippa glasögon o linser..

• ThereseK

Åå, pratat med olika kliniker och tror jag faktiskt till 95 % nu bestämt mig för att göra behandling. Åker till Stockholm till Vårda Kliniken, de verkar mest seriösa med läktider och förundersökningar.. Någon som hört något om dem?

• ThereseK

Gjorde du en lasek också eller? Alltså, jag håller på o grubblar sönder mig hur jag ska göra.. Vrider o vänder på allt, såå rädd att det ska bli något efteåt så jag förstört ögonen eller har dubbelseende eller ständig huvudvärk..

Svar på tråden Ni som gjort Lasek behandling!