Ni som gjort Lasek behandling!
Hur var det? Å har ni fått nå biverkningar? Berätta lite om hur det va.. Jag ska nog operera mig men är nu lite nervös. Hur kändes den där smärtan efteråt?
Hur var det? Å har ni fått nå biverkningar? Berätta lite om hur det va.. Jag ska nog operera mig men är nu lite nervös. Hur kändes den där smärtan efteråt?
Tack för ditt svar! ;) det är ju just den där smärtan jag funderar över, å att jag vill veta om man gör bort sig om man opererar.. Vill ju liksom inte betala flera tusen åsså ändå använda glasögon..
Fler med erfarenhet? :)
Jag e så att jag börjar fega.. På ett sätt vill jag inget hellre än göra operationen, alltid velat göra o nu när den är inom räckhåll då börjar jag ju tänka alltmer.. Såå rädd att något ska gå snett, att något blir fel..
Har vart på möte o syntest. Behöver göra lasek och därför jag e nyfiken.. Känns som det finns en hel del risker som gör att jag verkligen vill vrida i vända på allt..men skulle så gärna vilja slippa glasögon o linser..
Åå, pratat med olika kliniker och tror jag faktiskt till 95 % nu bestämt mig för att göra behandling. Åker till Stockholm till Vårda Kliniken, de verkar mest seriösa med läktider och förundersökningar.. Någon som hört något om dem?
Gjorde du en lasek också eller? Alltså, jag håller på o grubblar sönder mig hur jag ska göra.. Vrider o vänder på allt, såå rädd att det ska bli något efteåt så jag förstört ögonen eller har dubbelseende eller ständig huvudvärk..