Inlägg från: Anonym |Visa alla inlägg
  • Anonym

Min thaifru har blivit lat!

Förutom att du KÖPT en annan människa, vilket enligt mig innebär att man har extremt dålig kvinno-/människosyn, så tycker du att hon har någon slags skyldighet att ställa upp på saker hon inte vill. Vadå "låter" inte dig ta henne i analen? Sex ska väl vara på bådas villkor...Annars kan det likställas med våldtäkt. 

Jag kan inte förstå hur man kan vilja köpa en fru. Det är inte kärlek. Men eftersom du nu gjort det, så kan du väl åtminstone behandla henne med respekt? Hon har ingen skyldighet att städa hos dig eller ställa upp på sexuella saker som hon inte vill... Hon är inte din slav. Mitt enda tips till dig är att försöka ändra sin syn på människor och relationer och försök att se henne som en likvärdig människa och att behandla henne så också. Hon har ingen skyldighet att visa dig någon slags tacksamhet.

• Anonym

Det har ingenting med att göra att du utvecklats till ett troll? 

• Anonym

Nämen fyy! Du borde verkligen säga till henne!!
    Hatar det där, när man importerar en fin och frisk fru och sen efter ett tag så visar det sig att den inte alls va så bra som man trodde.Rynkar på näsan
    Det är ju inte så att man kan skicka tillbaka eller byta då ingen vill ha en sån utan då är man fast med den.
    Vet flera som har råkat ut för det, tyvärr... har inga bra råd att ge men beklagar, förstår att det är jobbigt.. .

• Anonym
    Anonym skrev 2012-07-01 02:44:25 följande:

Förutom att du KÖPT en annan människa, vilket enligt mig innebär att man har extremt dålig kvinno-/människosyn, så tycker du att hon har någon slags skyldighet att ställa upp på saker hon inte vill. Vadå "låter" inte dig ta henne i analen? Sex ska väl vara på bådas villkor...Annars kan det likställas med våldtäkt. 

Jag kan inte förstå hur man kan vilja köpa en fru. Det är inte kärlek. Men eftersom du nu gjort det, så kan du väl åtminstone behandla henne med respekt? Hon har ingen skyldighet att städa hos dig eller ställa upp på sexuella saker som hon inte vill... Hon är inte din slav. Mitt enda tips till dig är att försöka ändra sin syn på människor och relationer och försök att se henne som en likvärdig människa och att behandla henne så också. Hon har ingen skyldighet att visa dig någon slags tacksamhet.

Håller med. ts är sjukt obehaglig!
  • Anonym

Men vad faan.
    Då faller ju hela konceptet med thaifru.
    Fördelen är ju att dom ej är som svenska frigjorda kvinnor.
    Dvs dom vet att avguda sin man, att göra det mannen vill i sängen.
    Laga god mat städa och tvätta.

Hon har blivit försvenskad, och jag antar att 2 år har passerat så du kan ej bryta upp och hon blir hemskickad.
    Är ett jvla skit det där, borde vara 5 år tycker jag, minst.
    Både ur mannens perspektiv och ur mitt som skattebetalare.

Hoppas du skrev äktenskapsförord så hon ej får ngra av dina pengar eller hus, om du nu har ngt av det.

Lär dig av läxan och skicka hem nästa innan 2 år har gått.

• Anonym

Trolltråd eller ej.Det är slut på fru import enligt radion. Kvinnan ska inte behöva bli misshandlad o utnyttjad i 2år längre i väntan på svensktmedborgarskap. Ny lag på gång. Det var väll på tiden.

Svar på tråden Min thaifru har blivit lat!