Blöder ur alla hål av mattan!!!
Köpte en spikmatta för en månad sedan efter mycket påtryckningar från arbetskamrater. Provade spikmattan och följde instruktionerna. Att ligga utan tröja på den.
Först gjorde det ont och sedan började det att bränna i huden. Har fått höra att man ska försöka att ligga kvar och härda ut vilket jag gjorde. Låg där i tjugo minuter tills det gjorde så ont att jag nästan skrek av smärta. Reste mig upp och såg till min fasa hur jag blödde från nacke till svank ur lika många hål som det finns piggar på spikmattan. Sprang ner till frun fort som attans och skrek efter hjälp!
Grannarna som var ute i trädgården hörde mig skrika och undrade vad som hade hänt. Jag visade dem ryggen och sa att det var helt normalt. Det hade hänt grannfrun med men hon tyckte om det. Dock så kunde hon bara ligga på den max en gång i veckan eftersom det tar ett tag innan såren läker. Om hon trots detta ville ligga på spikmattan så lägger hon sig på magen och genomgår samma process.
Jag har provat nu i några veckor enligt grannfruns råd, men det börjar bli infekterat och varar i cirka en tredjedel av hålen.
Ska det verkligen vara på detta sättet???!!!