• yaourt

    Sommarpratare Klara Zimmergren

    Hej! Ville bara tipsa om dagens sommarvärd Klara Zimmergren som pratar barnlöshet och på slutet även adoption idag på P1 Sommar. Tycker att hon gjorde det jättebra! Programmet går en repris om en halvtimme (dvs 22.05) men finns även att lyssna på senare. Ha det så gôtt i solen och kämpa på;) Kram Lina


    Not all those who wander are lost
  • Svar på tråden Sommarpratare Klara Zimmergren
  • yaourt

    Tack för hjälpen med länk ekke! Jag tyckte särskilt sista låten, Beatles "the long and winding road", hade en vacker och i sammanhanget mycket passande text...


    Not all those who wander are lost
  • Angla

    Träffande säger jag som gått hela vägen från ofrivillig till IVF gånger många inkl MF till adoption till förlust av en annan adoption och tillbaks på IVF igen med hjälp utomlands  ....


    Angla - mamma till slut
  • Acelise

    Blir så berörd av detta. Tänk vad lite man vet om de här processerna, om alla känslor och om alla tankar.

  • Maisie

    Om jag bara vetat hur så skulle jag skickat ett tackmejl till henne. Det var ett underbart program som fick mig att både skratta och gråta.

  • lisalycklig

    Är det bara jag som inte kan se kortfilmen på svtplay som ekke skriver om? När jag försöker så står det bara att filmen inte är tillgänglig. Kan ni se den?

  • Seven Costanza

    Mycket tänkvärt och rörande. Jag har inte ens börjat försöka få barn men jag grät en skvätt - särskilt när hon sa att hon knappt vågade bli glad när hon fick barnbeskedet pga att hon var så bränd av alla tidigare motgångar. Och när man förstod att de fick sitt barn till slut Hjärta.

Svar på tråden Sommarpratare Klara Zimmergren