Inlägg från: Muntra hundägaren |Visa alla inlägg
  • Muntra hundägaren

Midsommargänget III

Och jag blev nummer två, eller ja egentligen nummer tre! Nu ska jag äta mat! hepp! Först dock så skickar jag länken till alla gamla midsommare - ett mycket bra initiativ av Pricken att starta ny tråd och ett bra initiativ av mig att skicka länken

Puss puss!

• Muntra hundägaren

Usch Elin! Kräkorgie på kvällarna måste vara värre än kräkorgie på morgonen - hela magen full med mat . Men som min BM sa - att kräkas under gravningen är bra - då vet man att det är en stark och frisk gravning till skillnad från mig då som ju inte mådde illa en enda pyttegång)

• Muntra hundägaren

Jag försöker vara duktig kicka och städa lite grand och springer förbi datorn för att se om någon har skrivit något lite då och då.

mensen upphörde förresten i går. Från blodflöde i lördags till vit flytning i går - snacka om att kroppen har en på- och en avknapp! För säkerhets skull har jag faktsikt börjat kiss på älsticka redan idag. Det känns som att det kan vara bra att testa redan så här tidigt ifall nu kroppen börjar få konstiga spel och inte längre uppträder som innan. När man sitter dr och kissar på stickan upptäcker man hur skönt det har varit att inte göra det. men vad gör man inte för att få till en liten ärtis igen

• Muntra hundägaren

Munter är apsur på sig själv. Tappade duschslangen när jag skurade det ena badrummet. Vattnet var naturligtvis på och på högsta speed. slangen for omkring som en arg och våldsam orm och Munter blev plaskblöt från topp till tå

• Muntra hundägaren

Jag kan hjälpa dig att spåna imorgon! Inte för att jag vet om jag är mycket till hjälp, men ändå. Du kanske får finfina förslag på namn du verkligen INTE ska använda

• Muntra hundägaren

Ttillbaka efter middag med vin. Ska läsa på lite andra stllen och sedan sova min skönhetssömn inför träff med Mini (eftersom hon ser så himla snygg ut på bilder så måste man ju i alla fall försöka matcha )

Svar på tråden Midsommargänget III