Midsommargänget III
Ny tråd igen..
Va?? Har inte Flinxan varit här på hela dagen?? Hon krystar säkert järnet nu!
Nu när jag äntligen är här så är alla offline...
Ny tråd igen..
Va?? Har inte Flinxan varit här på hela dagen?? Hon krystar säkert järnet nu!
Nu när jag äntligen är här så är alla offline...
Ååååhhhhh!!!! Jag blir toookig!!!! Har nu suttit större delen av dagen och letat ord. Alltså ord som jag kan använda som företagsnamn. Eller rättare sagt företagsnamnet utåt. (det behöver ju inte vara samma som det registrerade firmanamnet)
Till slut står det bara still i huvudet... Men det är ju ingen panik än och det är kanske tur.
Absolut Munter! Alla förslag tages tacksamt emot.
Tror nog jag måste fixa lite mat. Jag är vråålhungrig!
Back later...
Tack snälla Elin! Jag kommer definitivt att hålla det i minnet. Det är ju supersuveränt för mig med alla såna tips.
Kommer nog tyvärr vara allt annat än imorgon. Vi har bråkat som fan...
Egentligen är det ju mest tjafs från början, men sen blir det ju större. Och när han blir tillräckligt förbannad så blir han jävligt elak. Det tär liksom. Man blir trött inombords..
Ska krypa till kojs. Ses imorgon Munter! Ska bli kul!
Natti!
Är bara inne en snabbis för att säga Hej! och läsa ikapp lite. Det var iofs inte mycket att läsa ikapp. Ovanligt! Det har varit ett par lugna dagar här minsann.
Grattis på födelsedagen Flinxan!! Hurra! Hurra! Hurra!
Spännande, HG, med lägisköp! Finns det ingen länk med bilder? Eller du har kanske redan visat oss den. Lycka till iaf!
Nu ska jag gå och lägga mig och läsa lite.
Natti girls!
Hej tjejer!
Idag har jag minsann varit och fått balanserat hjulen på vår bil! (sambon sa att vi behövde det..) Sen var det matinköp och nu ska jag snart börja fixa med middan, som en riktig hemmafru bör.
Kan ju informera ang Ikeakök; Vi har ett ikeakök som installerades för ca 1½ år sedan och då har vi även deras vitvaror. Eller åtminstone spishällen, ugnen och micron. Trivs urbra med det. Det är bra vitvaror vad jag kan bedömma hittills. De heter ju "for IKEA from Whirlpool" så det känns som att det är ok kvalitet tycker jag.
Kanon att du hittade din ÄL Munter!!
SuperGRATTIS till lägisen HG!!!!!! Då har ni gjort ett klipp mao. Och ni behövde inte ens höja ert bud. Perfekt!!