Midsommargänget III
Okejj.... så akut är det väl inte....
Okejj.... så akut är det väl inte....
Jag har köpt present till mannen men kanske det ska få vila tills hans födelsedag? Nä, lika bra han får det nu!
Blandade vitahuset med curling OCH american idol igår!
Om fjärrkontrollsflippande kan överföras till multitasking a la mamma så kommer jag bli super-morsa!
Hm försöker replya på msn men det bråkar med mig. Mannen röstar på C eller D och jag lutar åt C. Klart nej för B från mannen och A tycker han är lite för lite. Svårt!
Frågade BM igår om det var sannolikt att Lill-Flinxen dyker upp en dag då han rör sig endel (då jag har hört att de lugnar ner sig inför förlossning) men hon sa att han kan komma såna dagar då med. Nu märksa det ju liksom rätt rejalt när en liten kroppsdel rör sig därinne eller inte! Sov dock helt OK inatt, vaknade inget. Lite olika. Ibland har jag vaknat vid 4-snåret och blivit klarvaken men för det mesta sover jag nästan som vanligt.
Sorg är skit-knepigt för de flesta. Jag tror endel tycker oxå om det gått för lång tid att man inte kan säga nåt om man inte sagt nåt tidigare. De flesta har svårt att hantera det rätt men man får försöka att förstå att de flesta säkert inte menar något illa med det heller. Vi lever helt enkelt för skyddat från mkt elände för att kunna hantera det när det kommer. Sorg undertrycks och det talas inte om det. Jag har släktingar som har skitsvårt för sjukdomar och sjukhus och inte alls klarar såna samtalsämnen - och då långtifrån klarar samtalsämnet död och sorg.
Tycker som de andra Oz. Tänk på dig själv och du ska inte behöva anstränga dig för att hålla en fasad. Åk inte om det känns så. Skyll på nåt eller berätta.
Bf lördag 18:e! Men det stämmer att jag har haft 15:e i min grav-kalender för att den skulle byta vecka på "rätt" dag. Men ni kan ju se nu att enl fl är det 6 dagar kvar till den 18:e... Knäppo-kalender.
Träffade tjejerna och en grabb igår! HG, Esther, Jesusa och Hj! De börjar bli stora knoddisar som fokuserar med blicken och båda mammorna slängde vant upp vardera knodd vid bröstet! Vana lattemorsor redan! (btw: Urgod gestost-macka som utlovat.)
Inga känningar - lite tröff idag efter ett par timmar på stan igår. Kollar Anjas premiär, hockey-premiären och softar.
Munter! Ska kolla...
Hörru - tycker det låter som om du druckit en kanna kaffe!
Jag kan inte föda än (FÖDA!!!) ska ju till optikern imorgon!
Har krångel med fl,msn eller mitt bredband i allmänet idag - allt är SEEEGT!