Midsommargänget III
Bryna, nuppa, fjässa, sponken... Kör hårt Toca! Och lycka till!
Bryna, nuppa, fjässa, sponken... Kör hårt Toca! Och lycka till!
Pliiis Timisen - gör mig på smällen!
Valpolicella är inte dumt!
Så du ser dåligt idag Elinpelin? Du kanske inte ska linda turbanen över ögonen!? Ett tips från en van turbananvändare.
Ja va fan. Här sittet man och dricker Caipirinha och inte en själ vill snacka skit med en. Rackarns. Men gott är det!
Här packas det också. Dock inga glas. Solskydd, myggmedel, växtpress och sandaler.
Har du en värmedyna OZ? Jag tycker att det är jätteskönt när man har ont i nacken eller ryggen. Hoppas det blir bättre snart!
Cocci - jag ska till Costa Rica. Ert sällskap hade varit väldigt mycket trevligare än de tre manliga kollegor som jag kommer att få stå ut med.
Var ni på disco i fredags??
Det låter tungt tanten. Jag antar att det inte bara är själva jobbet utan pendlingen och helheten som gör att du mår så dåligt. 2 månader till en välbehövlig paus, eller?
Mitt bröllop är det enda tillfället som jag gått utan bh som vuxen!! Jag tyckte inte att det behövdes i min lite korsettartade klänning. Klänningen var riktigt skön faktiskt. Synd att man inte kan ha den så ofta!
Nu står väskorna packade och klara och imorgon bitti bär det av! Toktidigt tyvärr. Det lär väl inte krylla av internetcaféer i regnskogen så i värsta fall kommer jag inte kunna titta in här förrän om två veckor när jag är tillbaka. Ha det bra så länge allihop!
Har kommer en morgontrott halsning fran San José. Jag sitter pa hotellets kontor med en kopp kaffe och vantar pa att fa frukost med papaya, bonor och stekt banan. Det ar svensk sommartemperatur har uppe i bergen men nere vid kusten dit vi ska idag sa blir det nog rejalt svettigt. Annu sa lange har det mest varit business och nojen och bara lite skog och vaxter sa jag ser fram emot att fa komma ut i busken. Och sa langtar jag till beachen forstas. Jag hinner inte lasa ikapp nu men tittar in igen om en dryg vecka nar jag ar hemma igen. Hoppas att allt ar bra med mina sota cyber chicks!