Midsommargänget III
Yes! Hej Rally! How goes it? Men oj, vad segt...
Yes! Hej Rally! How goes it? Men oj, vad segt...
Lite ettrig på knappen där tror jag
har ett litet meddelande till tanten:
färjestad, färjestad, färjestad!
Ja, det börjar bli jävligt förvirrande om vem som är vem egentligen. Kanske faktiskt är så att ni är 60+ gubbar hela bunten! Vad vet jag... stackars tjej från förorten!
Nu har jag börjat packa så smått. Har tömt ett köksskåp på gammalt porslin som vi aldrig använder och som nu får bo i källaren istället. En hel flyttkartong blev det... och vi flyttar nästa lördag. Ha, ha, ha... hur ska det gå ?? Närå, vi har inte så mycket prylar så det är lugnt. Vi har flyttat två gånger tillsammans dessförinnan och rensat ordentligt i garderober och källarförråd, så det är inte så mycket egentligen.
Gjorde ju ett försök att sticka från er men insåg att det inte var ngn idé. Var liksom fast här. Kanske er starka beamstråle? Beam me up Scotty!
Tror jag ska gå och lägga mig faktiskt. Gonatt
/Piggelin
Ajdå Ozzy! Stackare! Du kan inte ringa ngn som kan hjälpa dig. Akupuntören, naprapaten eller dylikt?
Har precis varit i matsalen/fikarummet och nallat två After Eight så livet leker
Sitter och filar på ett tal till bröllopet och skriver text till fotoalbumet från möhippan som vi ska sätta ihop. Inte så mycket att göra på jobbet med andra ord. Precis i min smak!
Ammoniakdoft kan väl också vara ett tecken på diabetes?
Lycka till på Nuppet Toca! Kasta dig in och berätta sen!