• flinx

Midsommargänget III

Trevligt med långa inlägg - med mer substans än vissas... Och varför förvånar det mig inte att du (Timisen) inte fått nåt gjort idag?! Fast look whos talking: hela senaste året har jag nog gått på halvfart på jobbet!

• flinx

Mitt bredband strejkar varannann minut idag - skrev faktiskt ett middagstips (mitt: kyckling Garam Masala) men det försvann!

Om det blir en punktlig unge så kommer han väl på lördag! Nja ända träningen jag får nu är kortisprommisar med jycken! Imorgon kommer en snöstorm så då kniper jag!

Köp grejer Elin. Bra att sprida kostnader! Vi spred ut det mesta oc nu sitter jag ändå och syr lite n i det sista men det ska sägas att mitt syende inte är några livsviktiga grejer utan nog mest för min egen skull - mitt mentala sätt att boa och göra boet mysigt och välkomnande på mitt sätt. Ungen lär nog iofs aldrig veta att hans mor sydde grejer av kärlek istället för att köpa (om jag inte berättar det varje år tills han är 30 )

• flinx

Jag har skippat sushi (nån enstaka mamma-sushi) förutom nu på slutet då jag tagit risken med en riktig!

• flinx

Fasiken vad du var snäll mot mig ikväll! Jag är både hurtig och superdupercool! Thanx!
    Fasy mest är jag hemmafruig och badbollig och i behov av hårtvätt!

Ja, frys fisken i minst 72 timmar så ska det ju inte vara några problemos! Igår unnade jag mig ett glas folköl till makens med kärlek tillagade köttbullar!

• flinx

Ironin kanske bara flödar och jag sitter här i ett bull-mamma-progesterson-rus ala tussen och fattar INGENTING!

• flinx

hm - jag blir utkastad hela tiden....

tur man sparar inlägg:

----
    Nä, jag fattar!

Och sure - jag skulle vilja skicka min gravning till alla. Jag har verkligen mått precis som vanligt under ela tiden och inte råkat ut för _nåt_ så liite nojjig för sluttampen är jag - spruckna det ena och andra! Min teori är luddig men det är nog mkt gener. Mor mådde oxå bra tror jag. Inte ens nu på slutet känner jag mig spec tung eller har ont i rygg eller nåt.

Och för din del hoppas jag att illamåendet går över! Väldigt få mår väl illa hela tiden?!

• flinx

Var inne på She Shop igår och fingrade på Nikes nya träningslinnen.... I nästa liv!

Svar på tråden Midsommargänget III