• toca

Tjoho! Lillflinxen har kommit ut! Grattis hela familjen FLinx!!!!!

Och ni andra, fyllon... Ja, vad säger man...
    Skit ocksa att jag inte var med...

Jag har outat till föräldrarna och mormor idag. De blev glada och mamma grät en skvätt.

• toca

Fel man pa fel plats, Munter!

Känns helt okej att ha outat till föräldrarna. Jag känner mig rätt neutral faktiskt... Hmm... Tja, jag börjar kanske vänja mig vid att vara gravid!

• toca

Brinn!!!
    Det finns en anledning att vi är utspridda över Europa...

• toca

Ha! Timisen har redan däckat sa du far dricka i din ensamhet Munter! Ingen av er lär väl behöva sa mycker för att ga igang idag...?
    Och JA, jag hade gärna gjort er sällskap!!! Fast suget efter osten är gigantiskt mycket större än vinet.

• toca

Hello!

Mor och mormor är helt till sig över det kommande barn(barn)barnet... I dag har de ringt och berättat att de just tittat pa barnkläder, mobil till vaggan, fragat hur jag mar just NU och försökt klämma mig pa om vi helst vill ha en tjej eller kille. Samt meddelat att de vill att det ska bli en tjej och gett ett antal namnförslag. Puh. Ja, det är väl kul att de är glada, men jag är mer för lite aaaaaavstand i den relationen. Det är inte de...

• toca

Vi vann!

Har du atervänt till kladdkakan TImisen? Jag har ett berg kanelbullar i magen och var tvungen att kontra med nagra morötter pa slutet för att fa lite balans. Nu funderar jag pa om jag kan lyckas lura ut mannen pa promenad i snöovädret. Risken finns att jag inte är allt för övertygande...

• toca

Klart du ska heja pa guldhjältarna Timisen! Själv hade jag inte fixat det för jag grater till ALLT som är det allra minsta känslosamt för nagon överhuvudtaget. Ma vara OS (hela tiden, oavsett resultat och sort), nyheterna, dokumentärer eller Big Brother... Inser själv att jag inte har alla hästar hemma just nu, men allt är ju saaaaaaaaaaa sooooooooorgligt!

Ja, ja... Jag är ocksa nyfiken pa Flinx! Ska vi se... Lördag, söndag, mandag. Hur länge stannar man egentligen? För när hon väl kommer hem är väl det första hon gör att logga in?!?

Vi har SOL här idag sa jag har suttit ute en stund och ätit favoritmalet just nu; Vanilj- och mangoyoghurt (fet och söt! ) med skivor av färsk banan och kiwi i. Mmmmm! Och okej nyttigt! Till skillnad mot berget av kanelbullar som liksom bara slinker ner. Kanske inte var helt genomtänkt ända att baka dubbel sats?

• toca

Jag äter fortfarande mina piller sa det haller nere illamaendet rejält. Kräks bara efter maltiderna ibland, men det känns helt okej i jämförelse!

Jag vill ocksa aka pa semester! Tror det far bli en sväng till Italien snart. Inte sa langt härifran, men häääääääärligt!

• toca

Venedig kanske...?
    Italienska östkusten är rätt trevlig när det är lagsäsong! Fast inte sa varmt förstas...
    Jag vill ta langa promenader pa en blasig strand, äta enorma portioner musslor med vitlök, ta färjan in till Venedig, ga omkring i gränderna i dimman och dricka ett glas rött eller tva pa en liten trattoria.... Mmmmm.....

Svar på tråden Midsommargänget III