Midsommargänget III
Nu har Munter sovit middag i två timmar . Varför gör man inte det varje dag egentligen?
Nu har Munter sovit middag i två timmar . Varför gör man inte det varje dag egentligen?
Hej mitt midsommargäng!
Jag vaknade till KU-utfrågningen på P1 i morse. Snacka om att snurra in sig i resonemnag som inte håller, ta tillbaka vad man precis sagt, förneka det man sagt vid tidigare utfrågningar etc. Värsta såpoperan .
Målat naglar (genomskinligt lack), noppat ögonbryn och nu stryka skjorta
Ja du Toca, är jag munter eller mutter
Örk! Vi har en sömnig övervintrad fluga som nu vaknat till liv igen (varför nu?) som surrar i taket . Blä!
God mrgon!
Usch Elin - inte kul att ha en gråtdag . tycker faktiskt att du ska smaska tårta - skit i dietistens råd
Apelsin funkar inte alls lika bra på tårar som tårta gör
Kura filt låter mysigt Oz! OS däremot känns inte jättekul. Tycker att vintersporter är lite tråkiga att titta på (förutom skidor ned för backe och konståkning). men jag hejjar naturligtvis på alla svenskar som är med
God morgon!
Strålande sol och kallt! Solen gör i alla fall att man blir lycklig, lycklig, lycklig
Usch Rally - har du fått mens? Hos mig ingenting - varesig mens eller plus...
Jag är på dag 30. Något är konstigt; inga flytningar längre, brösten helt normala igen (de tekoppsstora vårtgårdarna är små igen) och inte det minsta svullna, molvärken borta. Brösten borde ju i alla fall vara lite svullna om det ska komma mens - det brukar de ju vara. well, I do not know