Midsommargänget III
Tjoho! Nu funkar det åter!
Tjoho! Nu funkar det åter!
Om man RINGER till Stockholms stadsbibliotek och vill ha upp nåt ur magasinet så måste nån bibliotekarie där göra beställningarna. Det är GRATIS! Om man däremot vill vara lite smidig och själv beställa upp böcker från magasinet via internet, så räknas det som reservation och då kostar det 10 kr/bok! Logiken i detta?
Man gör ju det när man håller på att gå ned i vikt. Så om det fortsätter och om du vill vara trevlig så kan du ju fråga henne om hon har gått ned i vikt om ett par veckor, så blir hon säkert glad och tycker att du är toppen! OM det är det hon verkar syssla med.
Nä, varför sitter jag här och ugglar? Jag ska ju iväg. Igår var jag på gympa med en stor boll. Ett bollpass helt enkelt. Det var lite roligt och annorlunda. Och så kan jag skryta med att det var hon som då och då ger träningstips i mama som hade passet! Nästan en kändisvarning på det?
Stackars tjejer! Rumpan och svansen ska man vara rädda om. Jag slog i svansen när jag ramlade ned för en stol för 3,5 år sen och det är fortfarande inte helt bra. Jag har svårt för att göra situps och kan inte ligga på rygg och sola på marken, eftersom jag har svårt för att ta mig upp pga smärta. Doktorn bryr sig inte trots att jag då och då grinar lite hos honom.
Hoppas att talet gick bra Pricken!
Söt bild Flinxan! Ser att sonen kniper igen ögonen för fullt. Måhända jobbigt att vara nyfödd?
Ogifta Rallys praktiska rekommendation är att ta något som du kan tänka dig att använda även EFTER bröllopet. Men det är klart att det ska vara SNYGGT! Själv skulle jag nog INTE trivas i korsett (men väl behöva en), utan satsa på separat trosa och bh. Dock tjusiga.
Fast det kanske inte funkar med vilken bh-modell som helst? Det får ju klänningen avgöra.