Inlägg från: Anemone |Visa alla inlägg
  • Anemone

Midsommargänget III

Rally din lilla sköldpadda! Jag sitter här och är glad åt att du har en minimal sköldpaddsgrodd på tillväxt. Så sjukt COOLT!!

• Anemone

Nej, inte kräksjukan Flodisen! Det blir man inte glad av. Sluta kräkas!

När jag kom hem idag hade jag fått resultatet från mitt cellprov som jag gjorde för några veckor sedan. Det var normalt. Phu! Ibland kan jag få en känsla av att turen plötsligt ska vara slut och att det ska börja hända dåliga grejer. Man har det så oförskämt bra liksom. Men den dagen var alltså inte idag. Tack för det!

• Anemone

Så Elin har flåsat klart i sitt badkar...

• Anemone

Jag känner mig trött trots min käcka näverhatt, nya hårfärg och Flodisens glada kolikock. Dags att gå och dra en gammal grävlingsfäll över sig...

• Anemone

Här kommer dagens fråga: Vem blir först med nr 2? Vad tror ni?

Ni som klämt ur er ettan, har ni börjat fundera på att producera fler guldklimpar? Någon som tänker försöka fixa en STOOR familj?

• Anemone

En reptil som väntar en groda. Mycket ska man höra... Skönta att höra att du mår bra i alla fall Rally!

• Anemone

Jo tack Rally. Jag åkte på en sjuhelvetes hostsjuka på resan. 39° feber i ett par dagar. Det har inte släppt riktigt, även om febern är borta. Annars är det bara att jobba järnet som gäller eftersom jag bara har två månader kvar här och rätt mycket att slutföra.

Om du är helt uttråkad någon dag och har lust att besöka lunchrestaurangen på ett visst stort museum så vore det superkul att ses! Annars kan jag förstås fara mot staden.

• Anemone

Det är halt Rally. Ta det försiktigt! Jag kan vilken av dagarna som helst. Vid tolv. Numera är det ju gratis inträde på museet men jag vet faktiskt inte om det finns några kul utställningar just nu.

Det är bara att välja:
    Onsdag
    Kycklingwok med nudlar och grönsaker
    Fiskgratäng med paprika och zucchini
    Paj med blandsvamp och purjolök
    Torsdag
    Ärtsoppa med fläsk samt pannkakor med sylt o grädde
    Lammfärsbiff med fetaost och timjansky
    Stekt fiskfilet med citrusremoulad
    Potatis och spenatsoppa samt pannkakor med sylt o grädde
    Fredag
    Wienerschnitzel med rödvinssås
    Lax med citron och chipotleglaze
    Crepes med sparrisstuvning

• Anemone

CM för fan! Du får väl åtminstone vänta in oss eftersläntrare!

Svar på tråden Midsommargänget III