Inlägg från: Tant T |Visa alla inlägg
  • Tant T

Midsommargänget III

Jag börjar redan mucho multi mycket se fram emot och räkna ned till hemgångsdagen! Jag har tänkt gå ett par veckor innan BF, senast mitten av maj, jag tror helt enkelt inte jag orkar resa och sen dessutom släpa mig uppför Slottsbacken vareviga dag längre än så! Och står jag ut så länge tycker jag att jag gjort det jädrigt bra ändå!

• Tant T

Ni är inte kloka på en fläck!! Men ni verkar ju haft kul, och det är ju huvudsaken!

Superdupermegajättegrattis till Flinxan och mini-Flinx!! Och herr Flinx naturligtvis! Tjoho!!
    Och jag undrar precis som Elin, blev det vad det var sagt att det skulle bli...?

Vi har varit o fikat hos mina parenteser och hjälp dem med datorstrul och sen var vi oxå och kollade vagn! Igen! Vi har nog nu trots alla turer fram och tillbaka bestämt oss för en Herqules Razor6 Spin (www.herqules.ch/index_se.htm), nu äntligen fanns 06-orna att provköra och kolla in (vi hade hittills bara sett och läst om dem på nätet) och det blir nog en röd sån! Vi ska fatta ett slutgiltigt beslut och antagligen beställa/köpa nästa helg!
    Vilken vagn var det Prickens och Elins sambos blev sugna på?

Hurra för ACO!! 6 guldmedaljer, fan vad vi är bra!!!

• Tant T

*sjunger: OS-GULD, OS-GULD, OS-GULD!!!*
    Fan, vad hockey är härligt, men det var en onödigt spännande match!!!

Nope Timisen, ingen av de tre våldtäktsanklagade fick vara med, men jag tror inte det berodde på den incidenten, de har väl inte varit tillräckligt bra under säsongen helt enkelt!

Nu strax yoga, det ska bli sååå skönt!

Puss!

• Tant T

Jag är oxå vaken.

Sudden verkar vara en übermensch i vänlighet tycker jag, en riktig gentleman helt enkelt! Håller med Surfer om att Foppa verkar vara mer av dålig förlorare.

Här har det BTW snöat i typ 2 dagar i sträck och imorse kom plogbilen 04.00!! Och natten i övrigt var inte kul den heller! Hur jävla roligt är det på en skala att lyssna till grannens pökande för tredje natten i rad med en karljäkel som VERKLIGEN låter som en flodhäst (och hon som en kollibri på uppåttjack)?!! Fy fanken vad jag blir galen på henne och hennes aktiviteter!! Och med halsbränna och tungt att andas så var man inte direkt lättsövd heller!!
    Vad gör man, går man in och berättar att man höra deras stönanden och kvidande (och pubertetsskrik) och att man hör till den sort som föredrar att själv ha sex framför att lyssna på andra? Suck... jag kommer att vara som ett vrak om de inte slutar...

Idag BM-besök!

Har nån hört nåt mer från Flinxan?! Jag är sååå nyfiken på hur allt gått!!

• Tant T

Jo, enligt sambon har Sudden i princip inte en enda av sina egna tänder kvar... Men all heder åt honom att han faktiskt använder "löständerna" även under match (och framför allt när han blir intervjuad), det är inte alla som gör det...

Jo, hon vet redan att vi har sovrummet vägg i vägg med hennes vardagsrum och särskilt hennes soffa... Det var vi väldigt tydliga att tala om när hon skulle ha fest här för några veckor sen och hon la ut en lapp i brevlådorna och skrev att de tänkte gå "redan klockan 00 så det skulle inte bli så sent"!! Vadå inte sent?!!
    Jo, jag känner oxå att nånting måste göras, får nog ringa henne och fråga om jag kan komma över nånting under dagen/kvällen, det här påverkar ju hela vårt liv (särskilt mitt som har svårt att sova i övrigt just nu), jag är ju som ett slakt när klockan ringer! Hon har väl inte ens en klocka som ringer då hon inte jobbar...

Stackars Rally idag, håller tummarna för henne!!

• Tant T

Om jag bodde i Stockholm skulle jag givet åka in till Medborgarplatsen kl 17!! Sån är jag!

• Tant T

Heeej Coccis!! Kul att se din vackra nuna igen bland alla hängpattar och tandlösa monster!! Hur mår du och vad händer i ditt liv? Tell us!!

• Tant T

Jaha, nu är grannen och hennes flodhäst igång igen! Uppenbarligen har inte han heller nåt jobb eftersom de är hemma mitt på blanka eftermiddagen och knuffas!! Det här är inte kul längre...

• Tant T

Toca, här är det rätt snygga kläder och jag vet att det finns några butiker på nätet som säljer det märket men jag är inte säker på vilka... men sen ska de finnas i vissa IRL-butiker oxå.
    www.mama-licious.com/

Sen finns ju även www.mamastore.se/, www.growinlife.com (härifrån har jag beställt två par byxor på rea) och www.4mom.se (härifrån har jag beställt en omlottröja, linnen att ha under andra tröjor och ett par svarta typ "finbrallor"). Det är ju svenska sajter men det finns en del hyfsade tyska oxå! Men om man säger så här, det är ju inte gratis direkt...

Svar på tråden Midsommargänget III