Inlägg från: Muntra hundägaren |Visa alla inlägg
  • Muntra hundägaren

Midsommargänget III

Helt ärligt - och detta låter väl också som något jävla flumflum - så kändes det faktiskt som om något var på G i mitten av förra veckan, men i fredags så var det som om kroppen stängde av. En mycket märklig känsla som jag inte kan beskriva, men det var väldigt påtagligt - ungefär som om man tänder/släcker en lampa i ett mörkt/ljust rum. Ja ni hör ju flumflumflumflum!

Dessutom, och detta vågar jag nästan inte skriva eftsrom risken finns att ni kommer att idiotförklara mig, låsa in mig, eller sluta prata med mig:

Tog ett test i fredagskväll eftersom vi skulle ut och äta (dricka vin - inte dricka vin - ja ni vet ju jargongen!) - negativt. Testet fick ligga kvar på toaletten. När vi kom hem på natten fanns det ett tydligt plus !. Förmodligen en sen kemisk reaktion. Men vi blev ju naturligtvis lite nyfikna - det måste jag ju medge - och testade därför i lördags morse och då var det negativt.

Testade även i morse och även det var negativt.

Så kom igen - idiotförklara mig, spärra in mig eller negligera allt jag skriver ,

• Muntra hundägaren

Jaha! tog till det välkända hemmafruknepet (som väl i och för sig enbart fungerar när sambon ocskå är hemmea samtidigt, eller om man har en älskare . eftrmiddagssex och vips uppenbarar sig bruna flytningar. Mens i intågande med andra ord!

• Muntra hundägaren

Välkommen tillbaka Prickiga! Så underbart att resan blev så bra på alla sätt! Jag hoppas att du har fina semesterbilder att visa upp

• Muntra hundägaren

Morrn!

Valentinpresent har jag inte köpt någon! Kanske får köpa hem en bukett rosor eller något - sambon är ju aldrig hemma (förutom igår eftermiddag då ), men jag kan ju njuta av dem

• Muntra hundägaren

Jag fundrar på att "plantera" pärlhyacinter (ni vet de där små blåa blommorna som sitter som druvklasar på smal stängel) i mina hyacintvaser - annars står de bara i ett skåp och samlar damm till nästa jul!

Svar på tråden Midsommargänget III