Inlägg från: Anemone |Visa alla inlägg
  • Anemone

Midsommargänget III

Alternativet hade varit att bli en bitter jävel direkt. Nu skjuter vi upp det sisådär 40 år. Alltid något!

• Anemone

Shit! Som sagt, där bleknade alla bekymmer illa kvickt.

Snälla Gud - giv dem styrka!

• Anemone

Dinosaurier har inte 75! 75 J låter mer som Barbie tycker jag.

• Anemone

Det där låter superjobbigt Oz! Är det extra jobbigt efter att du föll, eller är det ditt gamla vanliga nackont som är värre än vanligt? Jag hoppas verkligen att du ska få den hjälp du behöver snart. Så där kan du ju bara inte ha det!

• Anemone

Ja, hu vad det snöar! Igår eftermiddag var det ju strålande fint. Om det inte hade varit för att jag måste fixa det sista inför min Londonresa så hade jag jobbat hemma i soffan idag. Host host.

• Anemone

Hur mås det idag Rally? Några symptomer?

• Anemone

Kul att du gillade vattenjympan Elin!

För flera år sedan hamnade jg mitt i en flock gravade fruntimmer i omklädningsrummet efter ett jympapass. Det skulle visst vara gravidjympa efter mitt pass. Det kändes urskumt att vara mitt bland alla dessa stora nakna magar. Jag kände mig rätt felplacerad om man säger så.

• Anemone

Om man inte är sugga. Då har man typ 12 st.

• Anemone

Cocci - jo det är jag som prioriterar. Jag trodde faktiskt att jag skulle kunna klämma in en Parisresa nu under våren men jag får nog lite svårt att motivera det, till och med för mig själv. Jag ska kolla lite närmare på det i juni dock, när jag börjat på nya jobbet. Kanske kanske!

Svar på tråden Midsommargänget III