Midsommargänget III
Det var en Herqules med skivbromsar som dom båda gillade. Vet inte vad modellen heter?
Men det blir inte svårt i snö med en sån lätt vagn och med snö mellan framhjulen?
Det var en Herqules med skivbromsar som dom båda gillade. Vet inte vad modellen heter?
Men det blir inte svårt i snö med en sån lätt vagn och med snö mellan framhjulen?
Pricken: vi kollade på en Hesba idag, den som heter kombi, och den har en hårdlift som man kan bära med sig upp. Så lämnar man sittdelen nere i porten. Finns en jättefin brun och en grön färg oxå, för jag ogillar marint....
Titta timisen: jag hittade en bild på dina tuttar!
ok jag byter till en liten snällare bild... (för er som inte hänger med så kan jag informera att bilderna finns under starka bilder inne i bildgalleriet)
ähh man ser ju inte...
Du har ju heeeeeeeeeela dagen imorgon på dig, att baka bullar?
fick info idag av mina kompisar (som har flera barn) att kopparspiral är värdelöst! Man får mycket blödningar och smärtsamma mensvärkar. Så dom rekomenderade hormonspiral!
Sen har jag fått höra om kejsarsnitt, att det innebär infektioner och hemskheter (hänt dom båda)
ahaaa -flodisen smyger omkring här....
tänk om nån anmäler mig här på FL?
såhär ser faktiskt mina tuttar ut (fast inte lika håriga och ingen piercing) inne heller en benbit hängandes runt halsen... men annars... typ..
åhh 2 gäster har jag haft oxå... tackar tackar ja...