Inlägg från: Muntra hundägaren |Visa alla inlägg
  • Muntra hundägaren

Midsommargänget III

1200 kronor fattigare efter tandläkarbesök som enbart var koll, putsning och lite plast på en tand (jag borstar så hårt så emaljen försvinner ). Någon ny tuggskena var inte aktuellt eftersom den gamla inte var riktigt söndertuggad ännu, vilket ju var skönt - det hade ju kostat ytterligare 3 000 kronor!

Tack för grattis Timis - nu vet du varför jag var skumpadragen häromnatten

• Muntra hundägaren

Snart Flinx, snart! Och varför inte tänka på det gamla hederliga ordspråket - "Den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge"

• Muntra hundägaren

Har nu slitit halva jävla kvällen (känns det som i alla fall) med att försöka installera trådlöst närverk . Fyfasen, säger jag! Det hela slutade med att datorn inte ville koppla upp mot bredbandet utan började söka efter vårt uppringa modem . Vi fick helt enkelt börja om från början och installera bredbandet i datorn igen, så nu kommer vi i alla fall ut på nätet. Det trådlösa närverket ligger här bredvid mig och blänger hånfullt mot mig! Någon som har några tips och idéer? Jag tror att felet har med IP-numret att göra?

• Muntra hundägaren

Och Flinxan! Är du fortfarande hemma? Ska inte bli en tjattant, jag lovar, men tycker ju naturligtvis att det är väldigt spännande . Du ska ju snart bli mamma

• Muntra hundägaren

Och så vill jag vara gravad! Fast det är jag ju å andra sidan inte ensam om att vilja vara! Eller hur Timis, Mini, Oz, Binkan, Rally, Surfer och Flodis - visst hade en gravning så här i mörkaste februari inte suttit fel?

Svar på tråden Midsommargänget III