• toca

Midsommargänget III

Ni är söta! Och jag är ialla fall väldigt tacksam att jag har er!!!

VIlken var din första bild Elin? Det maste varit innan du visat ditt rätta jag!
    Jag kikade igenom allra första traden härom dagen. Hmm... Pa den tiden var vi fortfarande artiga, hövliga och skrev inga könsord i inläggen!

• toca

Har ni andra gatt över till betaversionen ännu? Det kanske man ska? Är det smidigare pa nagot sätt? Eller har Cocci snyggat till designen lite kanske?

• toca

Ja, men visst är det underligt! Ska vi spara vara gravkalendrar nagon annanstans da sa vi fortfarande kan läsa varandras? Känns inte helt okej att lata den ligga helt öppen tycker jag.

• toca

Gör du själen glad med lite dans idag sa kan du skämma bort kroppen med lite soffliggande senare. Eller kanske ett yogapass efter dansen sa du far stretcha ordentligt efterat. Later härligt ialla fall!

• toca

Skidakarna är tillbaka nu. Lyckliga med röda kinder och en meter pulver snö i blicken! Nagon som vill komma och hälsa pa?

• toca

De senaste tva aren var det mycket puder! Mest i Mayrhofen men vi var även i Canada (Whistler), USA (Mt Baker) och runt om i alperna. När var kompis dog i lavin förra aret förtogs det mesta av offpistglädjen tyvärr.
    Om ett par ar tänker jag kajka runt i barnbacken istället!

• toca

Jag inser att jag har dalig koll och skäms lite, men VEM star egentligen näst i tur att föda...? Jag tycker, precis som Rally, att ni allihop har varit gravida i eeeeevigheter nu! Ska ni ocksa ha elefanter, eller?

Pumpade förresten italienskan pa gravidinfo igar och de har samma matregler som vi. Plus att det anses jätteviktigt att tvätta alla frukter och grönsaker i chlor!??!! VA? Vem vill äta äpple som smakar simbassäng???

• toca

Ah, vad bra att ni uppdaterade mig! En i manaden med en liten paus i augusti alltsa. Men jag tycker ända vi är ett rätt glest startfält. Dags för nya plusanden! Men jag har en känsla av att det kommer en boom snart!

Ja, men visst later det vraläckligt med klor?! Hennes engelska är inte välsignad av gudarna sa jag undrade om hon inte menade nagot annat, men nej, det var verkligen klor. Hmm... Tur man inte är italienska!

Elinpelin - sa fiiiin du är nu! Inget snusk eller uppätna möss här inte. Fast det lär ju finnas nagon fallossymbol gömd pa bilden...

• toca

Jag har sett den Surfer! Bra film! Vackra bilder!
    Fast nu vill jag snart se nagon puttinuttfilm UTAN att nagon dör i hela filmen. Vi sag München för tva veckor sedan (om OS 1972) och Syriena (heter den sa???) förra veckan (med Matt Damon och George Clooney). Om det var mina sprakförbistringar eller nagot annat som gjorde det vet jag inte, men jag FATTADE INTE! Jag brukar inte sa ofta känna mig dum, men da kände jag mig som om jag sag fyra olika filmer samtidigt...

Svar på tråden Midsommargänget III