Inlägg från: Anemone |Visa alla inlägg
  • Anemone

Midsommargänget III

Jag veeet! Jag ska ta ett snack med maken. Min senaste tanke är att lobba för 1/10. Men jag vill NU! Jag är ju inte blind och döv. Jag vet ju att det förmodligen kommer att ta tid. LÅNG tid.

• Anemone

Skönt att du mår bättre Toca!

Just nu vore det mycket oklokt att göra barn. Ni kanske minns att jag käkade mega-dunder-malariaprofylax i januari som kan ge fosterskador fram till juni. Men om vi väntar tills i juli så har jag jobb och lön och skulle kunna förvänta mig en OK föräldrapenning. Sedan handlar det bara om hur mycket jag vill göra mig till för att få behålla jobbet. Med lite otur (dvs en synlig mage) finns det god risk att jag åker ut redan efter ett år. Det är jag dock villig att riskera. Ska som sagt tala igenom saken med min spermieproducent, så får vi se vad vi kan enas om.

• Anemone

Om du bakar bullar! Kan man få kanelbullar och en stor öl?

• Anemone

JA Timisen! Mer Bollinger åt dig! Korka upp den bara! Sedan ska du se att plussen haglar!

• Anemone

Plopp. Sprut! Bubbekbubbel. Klunkklunk. Ahh! Pökpök. Sprut! Ahh! PLUS! Ack så enkelt!

• Anemone

Bollingermetoden. Slår den Rosenrot och Olivo+ tro? Är du villig att testa Timisen?

• Anemone

Lite ostron till också!? Eller är det bara bra för den manliga fertiliteten?

• Anemone

Man säger open source om fenomenet. Annars funkar öppen källkod.

• Anemone

Klart HG ska bli Stockholmsbrutta. Erkänn - ALLA vill bo i Stockholm! Innerst inne.

• Anemone

Okej då. Alla vill bo i strejkstaden. Kravallstaden. Vinpimplarstaden. Det vore trevligt ett tag i alla fall! Jag råkade träffa på en kompis på en pub i London (ja, världen är liten). Han är parisare men har bott ett par år i Stockholm. Han sa att en av de få saker han har svårt för med svenskarna är att vi aldrig blir öppet förbannade. Han tyckte det var härligt att vara tillbaka till de franska strejkerna.

Svar på tråden Midsommargänget III