Inlägg från: Muntra hundägaren |Visa alla inlägg
  • Muntra hundägaren

Jag har aldrig varit på Gekås! Konstigt att folk börjar aklla det gekås nuförtiden - när jag var lien sa man ju Ullared!

Härligt att se dig Flinx! teknikpilleri låter väl som en bra söndagssysselsättning innan fika med vänner

• Muntra hundägaren

haha toca! I feel again you in me! Jag var också hur jävla sur som helst och hade överhuvudtaget inte ett trevligt ord att säga till någon! I bland hade jag t o m god lust att ta bilen, åka in till byn och medvetet köra över någon som såg dum, ful eller gammal ut .

Men jag vet att det är skitjobbigt

• Muntra hundägaren

Vi var på Ikea igår. Totalkaos!! Vi förstod inte varför; mitt i månaden brukar ju IKEA vara gansak så lugnt även om det är lördag. Sedan kom vi på att sportlovet har börjat så det är nog förklaringen. Ny bänk till badrummet (herr Munter tycker att fru Munters makeup tar för stor plats) samt nya hundfiltar (Ikea har alltid plädar som kostar runt 30-60 kronor och som funkar finfint!) blev dagens kap. Och två glaskarotter

• Muntra hundägaren

9912 i klickfunktionen.

Munter går nu och lägger sig för att läsa sin urdåliga deckare (¨så dålig så jag inte ens vågar uppge titel eller författare. Ni har i och för sig säkert aldrig hört talas om kvinnan )

• Muntra hundägaren

Wow Oz! Mycket imponerad av din viktminskning! Det låter som jättemycket!! Hurra! Och Grattis!

Jag var ju så glad i fredags eftersom jag inte behövde någon ny tuggskena! Nu tuggade någon av hundarna sönder den igår så idag har jag ringt och fått ny tid hos tandis för att beställa en ny. Det kommer att bli en jävligt dyr månad; tandläkaren i fredags, tandläkaren imorgon, hämta ut nya linser och nya glasögon på torsdag . Det hade ju varit roligare att använda tuggskenspengarna till vårkläder eller vårskor!

• Muntra hundägaren

Hej Anemone!

Kul att se dig igen! Nu måste du minsann berätta vad du har gjort alla dina frånvarande månader . Munter är nyfiken i en strut .

Själv har jag spenderat den senaste halvtimmen med att försöka karva ut en spink från vänster stortå

Svar på tråden Midsommargänget III