Inlägg från: Anemone |Visa alla inlägg
  • Anemone

Midsommargänget III

Tant Tax

• Anemone

Som du då, tanten! Seriöst alltså.

• Anemone

Japp. Kalla mig Mulla. Jag försöker bara lura ner HG i träsket fattar du väl Esther!

• Anemone

Jag vill inte jobba. Jag är trött och vill hellre göra som Elinpelin och köpa påskägg.

• Anemone

Mulle Knulle, om jag får be. Och jag är extremt mogen av mig.

• Anemone

Oavsett om det stämmer så ger jag inte mycket för astrologi. Närmare bestämt inget. Sorry att jag är en sådan torrboll.

• Anemone

Du är allt rätt feminin Cocci. Eller? Oavsett rattstorlek.

I Costa Rica träffade jag en amerikan som bestämde sig för att jag i själva verket är man när han fick reda på att jag hade med mig en skiftnyckel. Hur skulle en kvinna kunna klara sig i regnskogen utan en skiftnyckel??? Puckade amrisar!

• Anemone

Jag rekommenderar dock inte att resa med skiftnyckel i handbagaget. Det har jag försökt tidigare och säkerhetspersonalen blir VÄLDIGT upprörd.

• Anemone

Flodisen - jo den finns på FF. Dock har jag inte riktigt förstått hur jag ska kunna visa den för andra. Ska kolla det när jag får tid. Nu är det inte mycket att se, eftersom jag inte har fått min ÄL riktigt överstökad än. Det ser inte så ljust ut i alla fall. Om jag har ÄL på dag 16 och mina cykler inte är längre än 25 dagar så räcker inte lutealfasen till för att det ska kunna bli en graviditet. Som väntat alltså.

• Anemone

Fusk Toca! Flytta norrut så får du se hur kul det är.

Svar på tråden Midsommargänget III