Inlägg från: Tant T |Visa alla inlägg
  • Tant T

Midsommargänget III

Jag oxå! Men jag hade ju hoppats på en liten bild på den lyckliga familjen!

Jag tror baske mig det där bara funkar när man är mellan 17 och 22 eller nåt! Vi andra får försöka med alla möjliga hjälpmedel, chili, rumpkudde, IVF, you name it! Och sen är det ändå en ren lyckträff om det blir nåt i alla fall!

• Tant T

Passaerjädragöteburgaresåniintefårpånorrlandsmoppo!!! I samma swing som Timisen dessutom, en hel flugsvärm i en smäll...

Fast jag var inte lika kaxig igår kväll, efter den suddenförlusten... Jag är nog en ganska dålig förlorare trots allt!

• Tant T

Bild på nya frippan, Elinpelin!! Vi är ju världsbäst på att bedöma frippor (eller hur var det nu...?)!

• Tant T

Tänk att den som skriker högst och mest oxå lyckas emellanåt!
    Grattis Munter, din lilla skrika!
    Nice try, Filten!

• Tant T

Nope, Tant Butter är oxå vaken! Ska strax iväg på personalmöte - om arbetsmiljö! Hå och hej med farbror Frej vad bra det blir! Nicht!

Jag har druckit en tunna kaffe, det gör jag alltid när jag är så här tidig till jobbet men jämfört med Kinkur ligger jag i lä!

10.00 - tumhållning för Timisen! Noterat i kalendern!

I eftermiddag får vi nycklarna till huset... Shit, vi har gått sta och blitt vuxna!!

• Tant T

Back again!

Nej, Snyltarn verkar inte ha några större problem med att jag hinkar i mig en del kaffe på morgonen, i regel dricker jag inget mer kaffe under dagen så den står nog ut!

Jaaa, Rally, hur känns det idag?!

Tussen är inte på BB, däremot är datorn på service!! Bäst idag!!

Svar på tråden Midsommargänget III