• toca

Midsommargänget III

Och när du säger det är det ett skämt...........

• toca

A andra sidan lär jag inte kräkas mindre om du sitter där och pillar med dina ruttna ägg!

• toca

Oh, yes! I april är jag en liten lärka som som hoppar upp och ner och kvittrar i varsolen!

• toca

Vi har 60 flaskor rött Valpolicella fran 2004 här. Är du sugen sa är du välkommen hit!
    Vi hade missbedömt vara bröllopsgästers alkoholvanor nagot...
    Eller rättare sagt; svenskar dricker sig inte fullt sa berusade som alla italienare tror...

• toca

Jag ska ocksa pa bröllop. I maj visserligen men jag har redan laddat för maten! Kvällen innan är det middag och cocktail (hmm...), sedan bröllopsmiddag sa klart och dgen efter blir det brunch. Och naturligtvis är det vid Comosjön. Brudparet heter förresten Brad och Angelina... Nej, just det. Sa väl var det inte!

• toca

Turbanens vara eller icke vara...
    Jag har viktigare saker att tänka pa; Jag har gatt upp i vikt! För mycket och för tidigt men framförallt känner jag mig FET! Och jag har daligt samvete för det är inte alls en sund viktuppgang utan en onödig sadan efterssom jag inte har rört mig ur fläcken pa tva manader och tröstätit allt med socker. Dumt.

Svar på tråden Midsommargänget III