Midsommargänget III
Bara att gå upp en timme tidigare Munter!
Bara att gå upp en timme tidigare Munter!
Elin - tycker du ska prata med din BM om foglossningen. När ska du dit igen?
Och börja använda ditt bälte!
Spännande att äntligen få träffas
Håller med Surfer fullständigt! GÅ hem, i ordets rätt bemärkelse
Nån som är en aktiv och duktig börsmäklare? Fick en liten slant över när vi sålde lägenheten och tänkte kanske placera dem lite förnuftigt men ändå med stor vinstchans. Men precis när jag hittat rätt fonder så går ju börserna neråt? Gulp!
Kanskde det bästa just nu är att avvakt och låta pengarna ligga kvar på sparkontot med hela 1% ränta?
Vore ju super Flinxan. Vi har en del sådana tidningar hemma då det är sambons hobby, men de är ju så trista att läsa! Har försökt själv, men i nuvarande ruvstadie så somnar jag bara ifrån dem... Tänkte också försöka fixa det här själv utan sambons hjälp men jag får nog luta mig mot honom ändå. Och nämnas kan att det är jag som egentligen är ekonomen i vårt förhållande men han som har haft full koll på lån och placeringar etc. Jag skäms!
Skaffade en depå hos Avanza för en tid sedan med tanken att läsa på ordentligt och börja tjäna lite pengar för en gångs skull. Mina aktieköp har ju gått sådär måste jag erkänna. Lade precis en köporder i en ny fond som placerar i Turkiet. Får se hur det går... Jo, vi tänkte nog sätta undan en del av barnbidraget till miniPricken, om möjligt.
Erkänn att du bara går dit för att spana på uniformer Och med sonen. SKäms!