Inlägg från: Surfergirl |Visa alla inlägg
  • Surfergirl

Gomorron!!

Grattis i efterskott Flinxis! Jag råkar veta att de var på ett VÄÄÄLDIGT trevligt place igår och käkade födelsedagsmiddag. Hur var det Flinxan? Jag har aldrig varit där.

Vi har en liten kris här på jobbet, jag får agera samtalsterapeut verkar det som. (och nu ville jag göra den där goa smileyn med rak mun och uppspärrade ögon)

• Surfergirl

Bolaget har delats i två och det blir en massa organisatoriska följder, bl.a blir min bästa kollega (enda tjejen förutom jag) överflödig och kommer troligen att sluta. Tråkigt, tycker alla och försöker nu desperat hitta arbetsuppgifter åt henne.

Vi har inget bra ledarskap och det genomsyrar hela verksamheten, rätt värdelöst faktiskt. Vi får la se hur denna dokusåpa slutar. Hon kanske blir kvar, hoppas det.

• Surfergirl

Tycker du får lov att vara jollig T! Det är ju inte bara din egen hälsa utan snyltarns som du jollar över. Jolla på, men gå och kolla upp tycker jag låter listigt. Tror inte alls de skrattar åt dig, det är deras jobb att kolla upp att allt står rätt till.

Kommandoran kan förresten bara ta och kamma till sig.

• Surfergirl

Ho ho, mor berättade igår om dagens högutbildade förstagångsmammor som kommer med sina små listor till förlossningen och tror de kan kontrollera även detta moment i sina liv. They´re in for a surprise... he he. Inte för att jag insinuerar att det finns några kontrollfreaks på DEN HÄR tråden...

• Surfergirl

Låter bra Flinxan! Breven är väl mest för mammorna själva, för att på nåt sätt konkretisera situationen att det faktiskt är dags snart.
    Skitkollegor som inte fattar att de inte ska dumpa mer jobb på dig. Folk bryr sig bara om sig själva, så är det iallafall här. Märkligt.

• Surfergirl

Morning Munter och Flodis!

ÄL som inte beter sig normalt? Kan doktorera i ämnet!
    Fast jag har ju min förklaring till det... p-sprutan.

Svar på tråden Midsommargänget III