Inlägg från: ElinPeelin |Visa alla inlägg
  • ElinPeelin

Midsommargänget III

godmorgon,

fick ett sms i morse vid 4 (!) av min pappa att han kommer till sthlm i helgen, JIPPY!

Upptäckte igår att dendär hemska smaken jag haft i munnen i 4månader har försvunnit, så jag tror (& hoppas) att illamåendet börjar bli bättre. Nu kommer jag väl kräkas som en gris bara för att jag skrev det....

• ElinPeelin

Flinx, när kände du rörelser första gången?

• ElinPeelin

Nej nej, jag har inte känt nåt ännu, men jag försöker ligga varje kväll och känna efter. Jag frågade eftersom jag har moderkakan i framkant (som Flinxen)

Så jag får snällt vänta lite tror jag.

Nu är det lunch.

• ElinPeelin

har varit på "lunch-visning" av nya kollektioner till våren inom vår branch och den "lunchen" bestod av en tapasbricka från Ridderheims, som innehöll: lufttorkad skinka, lufttorkade korvar, ostfyllda chilifrukter, ostkuber, ostfyllda oliver.... Jag åt typ ingenting förutom en brödbit och drack en läsk... BAJSKORV jag kommer vara hungrig om typ ... 2min....

• ElinPeelin

hittade just en kexchoklad i min väska.. och nu ligger den i min mage....
    DEN VAR SÅÅÅÅ GOD ska ni veta

• ElinPeelin

lägenheten såg jag bara på nätet, den verkar härlig, men är tyvärr inte nåt för oss, men vi kanske går dit o kollar lite iallafall...

• ElinPeelin

jag har anmält mig till gravadvattengympa som börjar i mars....

OJJ nu snöar det ute!!!

• ElinPeelin

Appropå solbränna:

öppnade min BUS häromdagen och den hade blivit GRÖN?!? verkar mysko, så jag fuderar på att gå tillbax med den (Åhlens egna märke)

Svar på tråden Midsommargänget III