• toca

Midsommargänget III

Tack flinx och Surfer!
    Nu ska jag ta min väl fungerande moderkaka och min utomordentligt stralande fungerande kräkreflex och masa mig in i duschen sa jag kan komma iväg till gyn om ett par timmar. Puh!
    Ska passa pa och köpa ett helt lager med rosa klänningar och dockor ocksa när jag ända är där!

Förresten visste jag redan att det är en tjej! Det fick jag nämligen fram genom det där kinesiska testet här pa fl. Inga överraskningar här inte!

• toca

Fattar ni att folk anmäler till sitt försäkriingsbolag!?!

"Jo, det var sa här. Det var lördagkväll och dags för lite rajtantajtan. Ja, och sa gick taklampan liksom sönder och drog med sig halva taket. Bara sa, liksom..."

...?

• toca

Hrm... Nu när du säger det sa... Minns en soffa hos fd svärföräldrarna... Den blev sig aldrig lik igen. Och en säng där hela underredet plötsligt rasade i golvet.... Hmmm...

• toca

Det är ju sanslöst...?!
    Men hur är det möjligt egentligen? Ett helt fokslag KAN ju inte vara sa genombota korkade?!!? Eller gör de ett extremt noga urval innan nagon far visas upp i TV eller uttala sig i tidningar...? Krigstaktik kanske...

Italien... Bra förslag! Särskilt efterssom de trodde det lag i Australien och bästa strategin var att anfalla fran öst... eller var det väst...?

Omöjligt.....

• toca

Oz har kommit hem!!!
    Vi vill veta ALLT!

Jag hade förresten inte haft nagonting alls emot lite solbränna. Även om den flagade en aning...

• toca

Ah!!!! Gud, vad härligt det later!!!! Skaldjuren gick inte av för hackor kan jag tänka mig?

Vill ocksa ha lite strandliv snart igen! Pask pa italienska östkusten är nog det närmsta jag kommer. Och da är det knappast läge för bikini... Men man kan äta gott och ga langpromenad pa standen ända!

• toca

Nu kommer ni bli avundsjuka!
    Jag har nämligen legat ute i solen i t-shirt idag!!! Häääääärlliga 25 grader i solen mot en läig södervägg. Snön smälter snabbt nu och det droppar vatten fran taken.
    Men det lär ju bli kallt igen innan varen är här pa riktigt kan jag tänka mig...

• toca

Hej pa er snyggingar!

Jag lever! Mer eller mindre... Som bebbe skrev sa har jag egentligen bara tva lägen just nu; Kräkas - Sova. Pillren jag fick funkar helt okej, men resulterar i att jag sover sisadär 15-17 timmar / dygn och är helt groggy de aterstaende timmarna. Har i princip tillbringat tre veckor (eller vad det nu är) i sängen nu. Blä!

Och de där fruktansvärda anklagelserna att jag skulle ha LJUGIT om vädret?! VA? Jag bor pa rätt sida dimman bebbe! Gratt i stan, sol hos oss! Och det VAR faktiskt 25 grader pa termometern som var placerad i solen, mot en södervägg och i lä! Sa det sa! Men idag snöar det även här.

I övermorgon kommer fyra kompisar hit sa da blir det dags att komma med första outandet. Inte mycket till val när de väntar sig en orgie i vin och öl. "Äh, jag är inte sugen..." kommer inte funka! Lite tidigt, men vá 17.

Puss pa er!

• toca

Tack OZ! Vad gulliga ni är som oroat er för mig! Vi är okej allihop, men jag tänkte jag skulle bespara er mitt gnäll och höll mig till min graviditetsdagbok istället...

Men idag sitter jag minsann vid köksbordet och knaprar knäckebröd med gott humör!
    Vi har wireless Internet här hemma sa jag kan egentligen ligga i sängen och surfa, men det känns inte helt 100 att ha datorn pa magen och veta att internetsignalen gar... igenom magen...? Eller? Är jag löjlig? Det är väl detsamma som med mobiler och vad vet jag, men de har man ju inte PA magen timmar i sträck. Hmm... Ja, ja.

Är det inte nagon som har bim snart sa man kan fa nagon att halla tummarna för?!?
    Fast jag kan ju a andra sidan halla dem för FLinxens bf! Och Elins vul! Far ni nagon bild nu Elin?

Svar på tråden Midsommargänget III