Midsommargänget III
Knullstart januari 2007 alltså. Jag får väl ägna mig åt att försöka förstå min ÄL så länge. Tiden går ju så förbannat fort så snart är det dax!
Bra tips det där med klädstilen. Nästa höst börjar jag med fluffig klädsel.
Knullstart januari 2007 alltså. Jag får väl ägna mig åt att försöka förstå min ÄL så länge. Tiden går ju så förbannat fort så snart är det dax!
Bra tips det där med klädstilen. Nästa höst börjar jag med fluffig klädsel.
Esther - intressant det där med allergin!
Tanten - mango är en mördarfrukt! Jag är sjukt allergisk mot det. En mango är dödlig dos för mig.
Elin - tyvärr är chefen 55+ med "dåliga erferenheter" av småbarnsföräldrar. Hon kommer ana oråd redan när vi dumpar kådisarna.
Japp Pricken! Det var mig du såg. Förmodligen bister och sammnbiten. Alltså - hur är läget med dig? Korta versionen.
Jag kollade just på klockan och tänkte det samma!
Jag har kollat på en lägenhet på Malmvägen... jag tog den inte, trots att jag var ung och desperat.
Igår var jag och fikade med Rally. Det var verkligen supertrevligt! Hon såg riktigt pigg och fräsch ut och det lär väl inte bli sämre av en helg i skidbacken. Nu är jag i alla fall lite uppdaterad på hennes liv, och förstås på en del av allt som hänt här på tråden - hemska grejer och härliga grejer.
Själv har jag svårt att tända till på curlingtanter. Sorry. Mer sex vore välkommet dock.
Ett glas vatten och en brownie - vad ska man säga? Skumma vanor. Själv fick jag en god cappucino.
Mellangården - är det vad jag tror att det är? Där nere?
Är tanken alltså att man ska slippa bristningar genom att smörja in sig? Hoppas det funkar!
Fara omkring... ni låter som om ni snackar om guldfiskar eller nåt.