Midsommargänget III
Herr Munter orkar (rent känslomässigt) inte titta på fyrans dokumentär och eftersom vi bara har en TV och videon är paj blir det pappersexercis för min del. Kanske lika bra det
Herr Munter orkar (rent känslomässigt) inte titta på fyrans dokumentär och eftersom vi bara har en TV och videon är paj blir det pappersexercis för min del. Kanske lika bra det
Fast lite duktig har jag varit idag - jag har faktiskt planterat pärlhyacinter!!!!!
God morgon!
Idag vaknade jag 07.44 - alltid något
Pärlhyacinyterna har jag "planterat" i hyacintvaser. Mellan 4 och 6 lökar får plats i en vas och sedan vatten upp till rötterna. Jag hoppas att jag har gjort rätt .
tulpaner är standard hemma hos oss. Två buketter finns nästan jämt; en i köket och en i vardagsrummet. För tillfället är det rosa-lila-rött-vinrött-hallonröd som ståtar på bordet (för övrigt skitsnyggt till våra nya gråa soffor)
Hur gick natten HG?
God morgon för andra gången idag . Att gå upp 07.44 var ju ett skämt - man behöver ju sova förmiddag då för att orka
. Mot duschen
Oj! Så Timisen sitter innne med info om Flinx mage . En elefant - ja jag säger då det. Själv kommer jag nog få en katt
Så roligt att även sambon kunde känna Elin
Toca - det låter som om din vardag börjar bli lite lättare? Tidiagre var du ju inne på månadstvagning . Nej, men allvarligt - är illamåendet bättre?
Just det!! Här gäller först till kvarnprincipen!!
Vi köpte en uppsättning babykläder på PoP som vi skulle ge bort. Detta har inte blivit av(den nyblivne fadern är en ytlig bekant och skulle titta förbi oss men kom aldrig och eftersom det är ytlig bekant känns det dumt att skicka paketet). Andra kpmoisars barn är alldeles för stora (snart ett år!) och att spara det till en eventuellt egen liten kotte känns urdumt. Är det någon av er som är intresserad?
Mörkblå manchesterbyxor strl 68
Röd- och vitrandig body strl 68
Och du tänkte använda byxorna som rånarluva eller Timis ?
nej, men allvarligt talat - kläderna var ämnade som en present, så jag vill inte ha dem kvar!! Bättre att de kommer till användning nu tycker jag. Basta!
CM
Flinx
HG
Esther
??