Inlägg från: Tant T |Visa alla inlägg
  • Tant T

Midsommargänget III

Men alltså, ursäkta?!! Vilken fruktansvärt gräslig bild!!! Det ser ju ut som ett fotomontage och bebisen ser nästan missbildad ut!! Hua!!

• Tant T

Neeej Munter! Det är ju idag vi ska busa ORDENTLIGT, igår var ju bara uppvärmningen!!
    Vi passar på innan HG och Rally loggar in och slår oss på fingrarna!

Här är det strålande, ljuvligt, underbart vackert väder idag och jag vill vara ute istället för att sitta härinne bland insnöade paddor!! Blä och skit!!

• Tant T

Jag vill oxå, men jag ska peka med hela handen och dirigera flyttgubbar!

• Tant T

Ja eller hur Ozzy?!! Jag är som gjord för det, fattar inte varför jag sitter här på en stol och vänder papper när jag kunde jobba på flyttfirma och peka hela dagarna!!

Är det en kiropraktor du går hos, Ozzy, eller är det nån annan slags handpåläggare?

• Tant T

Guud vad underbart, det där var precis vad jag behövde Ozzy!! Nu står kollegorna här och hänger och undrar vad jag garvar så vansinnigt åt på arbetstid!

• Tant T

Lindex vet jag har badkläder för grav.magar! Fast jag har inte studerat dem i detalj så de kan vara asfula...

• Tant T

Kollar in en snabbis i flyttståhejet! Sambon o jag kör lite grejer på egen hand idag (är flyttledig) och så blir det the heavy stuff imorgon!

Kn**a loss ordentligt ikväll nu, Surfer och Mini!! Jag ska tänka på er! Själv får jag inget längre!

Va?! Har Timisen varit trevlig?! Har det nånsin hänt förr?! Jaha, då blir det nog regn imorgon då!

Nu ropar mannen att jag minsann får sliiiita mig!

• Tant T

Och jag vill göra Timisen sällskap med ett gott, mumsich, kaltes Wein!! Jag är helt övertygad om att packningen, röjning och flyttningen skulle gå MYCKET bättre då!!
    Mannen har dragit iväg med ett lass igen så nu passar jag på att lata mig!
    Nä, men _lite_ måste en gravad kvinna få vila sig oxå!

Vi träffade förresten vår parhusgranne i dag (enbart frun i huset) och hon sa att hon och maken skulle åka till Stockholm över helgen och lämna en 16-årig ohängd hårdrocksson ensam hemma så om vi hörde skrik, tjut och fönsterkross ihop med en massa möbler som plötsligt började dimpa ner från deras sovrumsfönster på övervåningen så kunde vi ju ringa på och be dem ta det lite lugnare!! Öhum, liksom! Ur askan i elden, eller vad det nu heter!!

• Tant T

Moss! En urlakad satkärring tittar in en snabbis, ska läsa ikapp överallt och försöka jobba lite oxå!
    Datorn hemma är nedmonterad i molekyler och inget ADSL förrän om typ 3-4 veckor så hängandet här lär begränsa sig...

Svar på tråden Midsommargänget III