Midsommargänget III
Well, nu sticker jag på lucnh men förväntar mig svar när jag är tillbaka! Om inte är jag böjd att hålla med Timis
Well, nu sticker jag på lucnh men förväntar mig svar när jag är tillbaka! Om inte är jag böjd att hålla med Timis
Och kläderna går till Prickiga (vi får väl se kläderna på miniprickis om ett år eller så eftersom storleken är för 4-6 månader) - och de är en gåva!!! Inget jävla köp här inte! Kläderna var redan köpta på vårt presentkonto så se det som en tidigtidigtidig present från Tant Munter
Och nu såg jag att Hg var intresserade av byxorna som Prickiga eg. inte var intresserade av. är det OK att jag delar på paketet Prickiga (trots att jag skrev att du fick rubbet eftersom ingen annan verkade vara intresserad). Det gäller ju att sprida sina gracer
Adress skickad Prickiga! Snart är kläder på väg till Prickiga och HG! HG please, your adress. tror inte att brevbäraren i din stad hittar till HG
Wehej!! Nu skriver jag från nya FL
Fundrar lite om nya FL. Vill att ni ska kunna se gästbok, garvning, dagbok etc, men inga andra - hur kan man lösa det...?
Kan någon prova att skicka ett meddelande till mig??
Dåligt!! På nya FL syns det inte när man får meddelande som det gör i gamla. Kasst!!
Om man blir Plus-medlem (för en kostnad om 20 kr per månad) kan man bestämma vilka som får titta in till ens krypin....
Gamla siten verkat stänga ner den sista mars....det är snart! Många bäckar små gör en stor å...ialla fall för FL:s ledning. Jag vill inte att okända ska kunna kolla min gravning så då får man väl muntert (hahaha) betala sina 20 spänn