Midsommargänget III
åtta kvar till 2400...
åtta kvar till 2400...
OZ, jag tror att det är därför (beta)
Timisen:
jag stoppar gärna upp saker i bajjan för din skull
så tyckte vi väl alla om våra föräldrar när vi var mindre?? eller är det bara jag?
röv tycker jag är ett BRA ord, det säger så mycket, även fast det är så kort ord!
HEJ flinx och minitina! Kul att se er här!!!
frågar samma sak till flinx: hur känns det att vara mamma?????
Trist att du är nere Minitina. Har du fått mens eller är det på G? Det är aldrig kul att vara förkyld OCH på pisshumör, kram till dig.
jag hoppas ialla fall att det är gravningssymptomer du har, för jag var grymt förbannad och kunde slå vem som helst på käften om dom råkade säga nåt fel, innan min BIM
Men om Timisen håller kartan upp o ner, så ordnar det sig nog i slutändan? Hon BORDE åka söderut då?!??!
Toca, va elak herr toca är! Eller är han grinig på att DU är grinig, kanske??
Dricker min morgonlatte. Vaknade av en galen leksugen katt imorse. Ska bli skönt att han flyttar hem imorgon igen
Idag ska jag till moster och visa upp mig, på begäran.
Skulle kanske ha vägt mig när jag gick upp i morse, men det är försent nu (har ätit frukost o då GÅR det inte ) Kanske gör det imorgon istället....
oj oj oj nu är spänningen olidlig... 1kvar till 2400... (hör publiken säga OOoooooohhhhh)
känns riskabelt detta, eftersom ni inte är inloggade, så tänk om det blir okänd igen? Huwa.
JAPP!!! Besökare 2400 blev Anemone
ja, visst är de mysigt med katt, men det ska bli skönt utan oxå... Jag har haft katt 13år innan han dog förra året, men ändå har man glömt allt hår och sand överallt!
För någon vecka sen så öppnade jag vår tjocka bäddmadrass för att tvätta den, men det är lönlöst, för det är FULLT med hår i hela madrassen, så vi måste nog köpa en ny till sommaren.