• flinx

Midsommargänget III

jag lärde mig försent att det snyggaste sättet att fixa tuttarna är stt vira bandage under-uppåt med ev kudde under. kanske inte snyggast under men innan natten kan man ju kränga av sig detta! jag köpte en slät torsolette med matchande trosa som jag faktiskt har anvnt. men hitade på rea för halva priset annars kan det vara blodigt...

• flinx

jag hade 27 grader varmt.... kan säga att jag körde utan strumpor....

• flinx

skitsnyggt surfer! gillar linjerna! påminner om min! kanske vill låna en torselette? något lånat, något blått..... Slöja finnes oxå (apropå grejer man köper men inte använder så värst mkt sen!) jag hade tänkt låna syrrans men den var på tok för lång. Ja,min har du ju bild på. Bara att låna om det skulle vara nåt!

• flinx

Vet inte men det gick bra med skorna. Jag hade dem hela dagen och det gick bra. Har haft dem på ett annat bröllop (i vintriga mars) och höll på att dö mot slutet av kvällen. Kanhända att jag var fylld an endorfiner på mitt eget att det gick bra. Numera säger jag att är det en kul fest klämmer inte skorna!

Greger= en höjdare!

Have fun Anemone!

Vita Huset ikväll - dont forget!

• flinx

Que??

Tillbaka fån BVC och vilka milstolpar vi passerat idag!

1. Åkt buss ner på stan
    0.5. Fick oss klädda, ammade och bytta i tid för att hinna med buss
    2. Kom in på BVC och fick av oss alla kläder och slängde oss ner i väntrummet och försökte se sådär rutinerade ut som man kan med en 19-dagars!
    3. Tog oss iväg från BVC - knatade hemöver (skönt att få traska lite)

Och vem springer vi på på Avenyn?: Tant HG! LillFlinxen var precsi lite kinkig med somnade när jag rullade på kullersten! Kul att rulla på HG med LillHG i fiina vagnen. De skulle mamma-fika på stan så jag hänkade på för att reka nya omgivningar så:

4. Jag har lärt mig var man kan fika med barnvagn
    5. Ett bra ställe där det finns skötrum på både dam och herr
    6. Fick bra motion på vägen hem då det bara är uppför uppför uppför hem till mig.

Jag har verkligen INGET flås kvar och när jag kom hem var jag VRÅLhungrig så nu har jag krubbat och ska kolla i bilagan i aftonbladet som det tipsades om! Och sonen sover förnöjt. Dock får han gärna vakna snart för höger boob är överfull!

• flinx

Eller så lägger jag mig och slaggar! Såå nöjd att dessa (som kan verka som enkla uppdrag) grejer gick bra. Man är ju helt orutinerad i rullavagn/barnpåbvc-svängen!

• flinx

Fan vad man har minskad på kraven! Inte ens lite priiiit och Flinxan är glad!

Snackade förresten på fm med min kompis som har en idiot till kille. (Samma som jag berättat om som hade sned kvinnosyn och som sen lämnade henne ensam på nyår...)
    Nu var det slut och jag tänkte Finally Thank god! Hon är förkrossad och går hos terapeut och har tappat i vikt men gud så skönt att hon äntligen kickat ut killen. Det ville jag att hon skulle göra redan i somras men jag har försökt hålla inne lite med var jag känner för att hon varit så himla kääär. Men nu visar det ju sig att han visst har haft nån annan fast han har blånekat och snackat om hur vidriga hans ploare har varit som gjort sånt.

Svinpäls, idiot, skitstövel! Hoppas nu bara hon kan komma över detta.

• flinx

hur länge har de trixat med ungen för att den ska ligga så?? men är man född på kändis-hospital så...

• flinx

Flinx har varit i stugan i helgen och kom åter till stan idag! Dimmigt hela helgen!

Har Tocas biscotti i gasugnen för första gången! Ska återkomma med hur det blir!

Har inte heller knarkat (mer än efter kejsarsnittet då... ) Men jag skulle nog testa lite weed nu i vuxen ålder bara för att ha testat. Började dock spånka tidigt så det kan man vid det här laget! Kunde när jag hade vanan inne klämma 1,5 flaska vin på förfest. Pallar inte det idag...

Surfer - hippor kommer när man minst anar det!

Svar på tråden Midsommargänget III