• flinx

Midsommargänget III

Han sov där sina första dagar hemma från BB då vi mellanlandade i stugan två nätter innan vi for tillbaka till storstan! Så han har redan slaggat där! Har en liten utdragbar säng i spjälsängsstorlek som morbror haft som har sovit i några timmar. Mittinatten orkar jag inte lägga tillbaka så då får han sova bredvid mig! Han sover frotfarande bra tycker jag. Om vi lägger vid 23 sover han i egen binge till ca 2 och då ammar jag och sen kanske han snuttar vid 4 och vid 6 men jag tycker det funkar bra att amma liggandes så då slumrar man fint. Han sover gärna på morgonen och vi går upp vid 9.30 Det varierar som sagt men jag tycker jag sover OK.

• flinx

Fuck webmailen på @home.se! Ligger alltid nere! Ska byta! Har andra adresser men har inte orkat byta!

• flinx

Japp, de tanterna hjälpt mig och mina små-kupor att hitta rätt!

Cool du är Cocci! "gillar inte läget - dax att emigrera!" Fan, kanske det är det man ska göra! Jag har liksom svårt att se mig nånstans. Är avundsjuk på de som har värsta planen för sina liv. Vet var det vill köpa hus och var de vill bo! Jag gillar detta för stunden men sen? Who knows? Och jag har alltid sagt att jag ska bo utomlands, iallafall för ett tag, så kanske det är det jag vill?

Surfer kommer göra en HG. Inte få äta fina maten och inte få dricka goda bubblorna på sitt eget bröllop!

• flinx

Hjärnsläpp: vad heter de gula blommande buskarna som man kan köpa nu?

• flinx

Thanx HG! Mitt huvud kom bara till FFFFFF freeeesia? Nä. FFFreeeesia. Sen var det stopp!
    Forsythia Forsythia Forsythia. Glömmer jämt denna buske!!

Munter!

Elin! Intrigernas arbetsplats!

• flinx

go' förmidda!

lill-flinxen och jag sov till 9, gick upp och testade baby-sittern ett tag. han satt länge i den och verkade trivas! men precis när jag hällt mjölk på flingorma började et kinkas! är inte en fan av soggiga flingor. men jag lyckades amma och sörpla flingor samtdigt - utan att spilla på sonen! (drog en ointressant bilaga till GP över riskzonen ) wooohooo multasking!

igår när mannen kom hem ringde en av hans polare och började tjattra. samtalet blev längre och längre och jag hungrigare och surare! tyckte väl kanske han kunde prata oc laga mat samtidigt när jag ammade! till slut tog jag mitt barn på ena armen och började laga mat! först med vänster men frigjorde höger. tänkte han kunde fatta piken men han kacklade på. middan var halvklar när han slutade! män! "Ge din kvinna mat" är prio 1 när mitt prio är mat till sonen!

nu sover han på armen, men det kanske ni gissat. han har nog slocknat så att han slaggar vidare i egen binge snart!

stort hus =mer jobb. lite det som oroar mig men oj vad kul det vore med egen täppa!

Svar på tråden Midsommargänget III