Inlägg från: Coccinelle |Visa alla inlägg
  • Coccinelle

Midsommargänget III

• Coccinelle

Kunde inte skriva i firefox helt plotsligt, gar bra i Safari.

Imorgon ar det strejk igen sa jag jobbar val hemma igen, shit vad de strejkar och strejkar! Fast det ar bra att de sager ifran! Sjalv skulle jag inte ha nagot emot en ny fransk revolution, storta regeringen!!!!!!! Jag menar inte att huvudena ska rulla i Bastille, storta pa ett fredligare satt

• Coccinelle

Mmm kora bil har ar lite special

Ar det nagon som har tips pa hur man far mindre brost utan att ta till plastikkirurgi? idag har jag en atsittande troja pa mig som framhaver min midja och far mig att se smalare ut MEN istallet sa ser man bara brosten Ibland kanner jag mig som ett par vandrande brost faktiskt....

• Coccinelle

Tror att jag kanner mig extra mullig pga av brosten, inbillar mig att jag skulle se nattare och elegantare ut med mindre brost.

Ja ja, jag vet att jag later som en kroppsfixerad tonaring

• Coccinelle

Jaaaa ga hem du lilla prutteluskan

Jag och mina tuttar ska pa mote med herr Casanova...

• Coccinelle

Ja de gor ju det liksom, stirrar alltsa! Jag tror att kvinnor ocksa tittar pa brost, det ar svart att kolla en kvinna i ogonen om hon har varsta boobsen. Jag kollar i alla fall he he
    Jo jag har kopt sadana, har tva stycken men jag vet inte riktigt om det hjalper. Det ar stort bestyr nar Cocci ska kopa bh 75 E verkar vara en ovanlig storlek, nar kupan ar stor sa brukar omfanget vara stort ocksa. Ocksa maste brosten se runda ut annars funkar det inte for mig.
    Jag har alltid sagt att jag ska forminska brosten men vill vanta och se hur de blir efter graviditet for de kanske gar ner utav sig sjalva da. Sa var det for min mamma i alla fall, hon har varldens finaste brost, fortfaranda otroligt fasta!

• Coccinelle

Traffade Trumpetkungen i hissen (musikern o radio kronikoren som jag tyckte var snygg pa ett lufsigt satt) och han tittade INTE pa mina brost, han sa "hej finaste ogonen pa hela byran" I'm in loooooove wohoooooooooooooooooo
    Shit vad en komplimang kan gora gott ibland, speciellt nar man kanner sig blek och glamig efter en alldeles for lang vinter och nar det kommer fran ratt person

• Coccinelle

Jaaaaaa mer komplimanger till folket

Sitter och laser om mate, en tesort som konsumeras flitigt i sydamerika och det visar sig att det okar forbranningen. Det passar valdigt bra eftersom jag har massor sedan jag var i Brasilien
    Jag borjar kanna ett visst intresse for orter, det skulle vara kul att ha ett litet ortlager hemma och veta vad som ar bra for vad etc. Det kanns sa artificiellt att kopa sa naturliga saker i tablettform, I want the real thing liksom.

• Coccinelle

Kul med vagn Elin! Det mlaste vara saaaaaa roligt att shoppa till sitt eget barn

Svar på tråden Midsommargänget III