Midsommargänget III
Hittade precis en röd lersnopp/-penis/-kuk med vitt sidensnöre (man ska använda den som ett halsband) i en av mina papperslådor som jag vet att jag fått av någon kompis. Jag kan dock inte komma ihåg vem som har gjort den till mig
Hittade precis en röd lersnopp/-penis/-kuk med vitt sidensnöre (man ska använda den som ett halsband) i en av mina papperslådor som jag vet att jag fått av någon kompis. Jag kan dock inte komma ihåg vem som har gjort den till mig
Spårsele, sexton antenner till komradioapparater, två kravatter, en fluga, sju melittafilter samt installationsprogram för windows 95 dök också upp i lådorna. Intressant va
Dagens bästa var ju i och för sig den röda lerkuken. Tar foto på den här ikväll så att ni alla kan beskåda grannlåten
Har nu lyckats komma till flyttkartongen med en massa gamla brev och vykort. I högen hittade jag gamla anonyma kärleksbrev som skickades till mig
Munter är vaken! Hurra! Är faktiskt lite stolt över mig själv
Har en gäst som varit inne i mitt krypin lördagen den 25 februari. Men det är ju imogron?
Jag fick verkligen tänka två gånger - är det inte fredagen den 24 idag - scary - sådant får Munters hjärna att löpa amok på morgonen!!
Lycka till med verifieringen! Skönt att jobba hemifrån. Datorn framför OS eller?
Tjolahopp!
Ingen Flinx innen idag alltså! Spännande!
Prickiga - kuvertet har kommit fram. Postgång till dig och HG imorgon!
Flodisen och Tanten är online ser jag - fast Tanten kollar väl egentligen på hockey?
Och nu är Esther och Timisen online - har ni nyheter kanske?