Inlägg från: ElinPeelin |Visa alla inlägg
  • ElinPeelin

Midsommargänget III

Tant:
    min vikarie (som heter Elin!!!) har börjat och det funkar bra. Vi har inte så mkt att göra så hon får göra lite arkiveringar o sånt kul, sålänge men hon har huvudet på skaft och förstår vad jag förklarar, så detta kommer gå finemang. Men jag vet att dom kommer ringa mig 50 gånger innan BF ändå

Hudkrämer är ett dilemma. Jag har fått torr TORR torr hud sen gravningen, så jag har jordnötsolja på kroppen (bröst, mage, lår, rumpa) och body butter använder jag när jag inte tar oljan.

Har försökt ändra bild idag men det går inte

• ElinPeelin

Bebbe, akta dig, för man blir bortglömd på ett nafs i denna tråd finns liksom ingen "standby"

Tant: jag hade nog fantiserat om att gå vid midsommar. Då blir det 3v innan BF, men det finns risk för att jag inte kommer orka, vi får väl se.

Timisen: du om någon borde väl klara en sån bild? Texten kom däremot inte med "en ska bort"...

• ElinPeelin

JAAAAAAAAAAAAA!! nu gick det!!
    Samma hudkräm och tandläkare som Timisen

• ElinPeelin

Cocci: vi vet att du vet bäst när det gäller beautystuff eftersom du bor där du bor, så vi frågarsätter ingenting ...

• ElinPeelin

jamen då är saken biff Tanten. Byt din bild till Silverstedt! Ni pratar ju nästan likadant *skrattar åt mitt eget skämt just nu*

piper litet förlåt, för säkerhetsskull så du inte blir arg på mig! Du har jättefin dialekt! Puss

• ElinPeelin

kyssa tjejer är väl sånt som 17-20-åringar gör på krogen för att vara lite crazy och få killar kåta?
    Tänk att kyssa Timisen (den bilden med tofsar såklart) på öppen gata? DET skulle bli uppseendeväckande!

• ElinPeelin

Nu har jag varit borta från FL i 2 timmar och NI HAR SPÅRAT UR TOTALT!!! skärpning 30+ tanter!
    Vi pratar stödstrumpor o korkade brudar, det är okej, men inte hockey?!?!? *förbryllad*

• ElinPeelin

jag har inget annat att tillägga förutom : HAMMARBY men det gäller fotboll såklart...

• ElinPeelin

Men Cocci gillar ju tydligen gyttjebrottning, så jag tror inte hon tvekar för lite löst BAJS? Eller??

• ElinPeelin

men GUD va omogna ni är!

Prickiga filten: jag tycker det är sorgligt att ni flyttar härifrån *snyft* men jag har stora förhoppningar på att ni kommer grejja detta tillsammans!

Svar på tråden Midsommargänget III